Archief - Behringer VMX 300

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Behringer is wel done als ge ver weg blijft van hun grote mixers, voor thuisgebruik en een klein budget zijt ge nog altijd beter af met behringer ipv jb systems. Ok het zijn ruisgeneratoren maar liever ne goeie ruisgenerator dan een ding die niks kan en klankkwaliteitsmatig op absoluut niks trek!

-inf-

Legacy Member
Waarom het ni simpel en goekoop houden me nen Gemini UMX 9 SE, meer hebde ni nodig imo voor thuisgebruik, ikzelf en vele anderen zullen beamen dat het zowa de beste prijs/kwaliteit mixer is in deze prijsklasse.

Mij hebben ze altijd gezegd blijf weg van Behringer mixers, waarom weet ik persoonlijk ni, waarscheinlijk om de reden die computer xp hierboven vermeld.

Ge moe ni altijd bevooroordeeld zijn om wa de meerderheid zegt, ma het heeft meestal wel een reden. :)

NinjaTune

Legacy Member
faders van behringer kraken al evenzeer als bij JB. DIe umx is idd aan te raden voor die prijs/kwaliteit. Ma ik zou opteren voor van de eerste keer een deftige te kopen dan meerdere keren een mengpaneel van onder de 200 euro.

Djack

Legacy Member
LexiC zei:
faders van behringer kraken al evenzeer als bij JB. DIe umx is idd aan te raden voor die prijs/kwaliteit. Ma ik zou opteren voor van de eerste keer een deftige te kopen dan meerdere keren een mengpaneel van onder de 200 euro.

Als hij het zegt zal het wel waar zijn !

CFK

Legacy Member
'k zou ook iets van een ander merk zoeken, voor een honderd euros duurder vind ge al betere dingen (tweedehands).
als ge dan toch in die prijsklasse blijft zou'k voor een gemini gaan.

1337mr.hanky

Legacy Member
wat is uw budget? waarom een mengpaneel kopen dat mss 1 of 2 extra functies heeft?
als ge dan wilt upgraden, doe dat dan ook en koopt nie iets wat gewoon even goed is

koop dan liever een goed mengpaneel

Scruwdriver

Legacy Member
wat is dan een goed mengpaneel in uw ogen?
max budget was 200€uro maar kan er wel nog een 100€uro bovenop smijten
weet ik veel wat goed/niet goed is (heb nog maar met 1mengpaneel bezig geweest).
mengpaneel dak nu heb , heb ik gratis en voor nix bij mijn aankoop van 2Technics TT bij gekregen .. en daar enige tijd mee verder gedaan omdat hij nog goe werkte maar nu kraakt/ruist hij teveel.

Dus bij deze laat maar horen welke ik dan beter wel zou kopen en waarom ?

w00p

Legacy Member
Behringer is af te raden, evenals JB systems.
Van alle budget-merken ben ik nog het meest te spreken over Gemini (wel enkel specifieke modellen).
Mijn PS626i is leuk, heeft wel zijn defectjes, maar de nieuwe UMX SE is ongeveer hetzelfde maar dan net ietsje beter. :)

Jaws

Legacy Member
ik heb zo'n behringer vmx 300 thuis staan en ben er tevreden van, alleen heb ik soms last met het geluid dat links of rechts op 1 kanaal wegvalt (kabel uittrekken en terug insteken is dan enigste oplossing) en dat is natuurlijk niet erg handig, gelukkig gebeurt dat zelden en ik denk dat het zou kunnen liggen aan mijn kamer die redelijk koud is

ik ben er wel tevreden over, maar er zijn betere mixers in dezelfde prijsklasse denk ik

ik heb het nu en naast dat probleem is het geen slecht mengpaneel

.eX3

Legacy Member
koop mijnen BEAT6 over voor 150 euro (de verf is er wa af ma voor de rest is em toppie) dan hebt ge ineens ne 6 kanaals me beatcounter etc

ComputerVISTA

Legacy Member
Jaws zei:
ik heb zo'n behringer vmx 300 thuis staan en ben er heel tevreden van, alleen heb ik soms last met het geluid dat links of rechts op 1 kanaal wegvalt (kabel uittrekken en terug insteken is dan enigste oplossing) en dat is natuurlijk niet erg handig, gelukkig gebeurt dat zelden en ik denk dat het zou kunnen liggen aan mijn kamer die redelijk koud is

echt tevreden ben ik er dus niet over, maar ik heb het nu en naast dat probleem is het geen slecht mengpaneel


Wat klopt er niet?

ik heb zo'n behringer vmx 300 thuis staan en ben er heel tevreden van

echt tevreden ben ik er dus niet over

van gedacht veranderen in 5 zinnen, da moet ge kunnen :rofl:

Mijn gedacht ligt het probleem bij u bij ne kabel en niet bij het mixertje.

Real

Legacy Member
Als ge een Behringer mengpaneel koopt, kom ik elke nacht bij u spoken.

Jaws

Legacy Member
computer xp zei:
Wat klopt er niet?





van gedacht veranderen in 5 zinnen, da moet ge kunnen :rofl:

Mijn gedacht ligt het probleem bij u bij ne kabel en niet bij het mixertje.
lol, kmoet mijn posts beter nalezen :p

kheb het bij alle 4 mijn kabels, ik denk (zoals ik zeg) dat het probleem ligt aan mijn koude kamer waardoor het contact slechter is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan