Archief - behringer BCD3000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jerke007

Legacy Member
hallo,
ervaring met behringer BCD3000?
goed - slecht?
tips?
reacties hier!
muziek kwaliteit?
ben van plan om tog deze te kopen :)

Therapy

Legacy Member
ik zou em laten liggen, zijn andere/betere midi paneeltjes.
ik heb em gehad en die voelde nogal plastiekerig aan.

jerke007

Legacy Member
Therapy zei:
ik zou em laten liggen, zijn andere/betere midi paneeltjes.
ik heb em gehad en die voelde nogal plastiekerig aan.

het is voor een deftige mix te kunnen maken, uiterlijk stelt niet echt veel voor

Therapy

Legacy Member
waar haalt ge ineens het uiterlijk vandaan? heb ik niks over gezegd.
ik zei gewoon dat em plastiekerig VOELT.

jerke007

Legacy Member
Therapy zei:
waar haalt ge ineens het uiterlijk vandaan? heb ik niks over gezegd.
ik zei gewoon dat em plastiekerig VOELT.

ja,
maar belangrijkste is hoe hij mixt

Therapy

Legacy Member
al die midi controllers mixen hetzelfde, door op de sync knop te duwen.

meino

Legacy Member
ik heb er eentje. ik ben er tevreden over. hoe mixt hij? simpel: door op de "sync" knop te drukken.
Traktor 3LE zat er bij mij bij en dat is... basic.
de kwaliteit van de muziek zal eerder gaan afhangen van de kwaliteit van je mp3's, waves, whatever ;)
die midi-controllers zijn zeer handig voor op locatie te draaien: usb van laptop naar controller. cinch-kabelke van controller naar mengpaneel vd club/café/... klaar.
tips?
- driver-ondersteuning is strictly 32bit. (hoogste ondersteuning is Vista 32 bit). drivers werken ook met windows 7 (32bit) uiteraard. aan 64bit moet je niet beginnen: het werkt NIET.
- een beetje handig google'en levert wat midi-maps op, moest je ze willen aanpassen (geen noodzaak)
- gebruik de pc/laptop best enkel voor muziek. (opnieuw: google) dwz geen virusscanner, internet, games, god weet wat nog allemaal.
- scratchen met dit ding doe ik niet... de "feel" zit me niet juist. als ik toch wil scratchen, ga ik achter mijn platenspelers staan.

laatste tip:
pak die controller eens vast... draai aan zijn knoppen, schuif zijn faders eens open en dicht, druk op de knoppen, ga er nog net niet aan likken :p
"voelt" ie comfortabel voor jou?
onderwerp andere controllers daar ook eens aan.

over "het plastiekerige" ... ja, het voelt zo aan, want het IS plastiek. ik geef daar niet om. plastiek is licht. als je hem ergens mee naartoe neemt, dan past dat ding in elke rugzak en je merkt bijna niet dat je hem meehebt en je hebt nog plaats zat voor je koptelefoon.

jerke007

Legacy Member
ja,
ik heb er zelf ook al goeie dingen van gehoord en mensen die tevreden zijn.

jerke007

Legacy Member
ja,
ik heb er zelf ook al goeie dingen van gehoord en mensen die tevreden zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan