Archief - Beats By Dre

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Energised

Legacy Member
zit er serieus over na te denken om deze aan te schaffen.. ondanks de (te?) hoge prijs

iemand ervaringen ermee? de recenties online zijn overal lovend tot nutoe :)

- Reloaded -

Legacy Member
Ik heb deze vorig jaar in de US gekocht en dit was toen omgerekend een 240 euro. Ik heb van die aankoop nog geen seconde spijt gehad. Ze zijn idd duur maar ze zien er ook prachtig uit en het geluid is fenomenaal. De bassen zijn echt sterk aanwezig en het geluid is heel zuiver. Enkel de noise cancellation kon misschien iets beter want je hoort wel degelijk mensen praten als je volume wat minder staat maar hiervoor zou ik het zeker niet laten. En je moet toegeven ze zijn gewoon cool en ze zijn nu ook in het wit verkrijgbaar.

Moest je overwegen ze te kopen zou ik wel eens Amazon.co.uk bekijken want daar staan ze geloof ik voor 235 pond ongeveer. Dat is toch een 40 euro goedkoper dan dat je ze in België zou kopen.

Ik hoop dat ik je hiermee wat geholpen heb.

Mvg Siegbert

Skyscraper

Legacy Member
Denk ik er ook van.
Kijk eens naar de AKG/Grado lijn. Kunt ge goeie prijs/kwaliteit zaken vinden.

skampy

Legacy Member
wat ik vooral ben tegengekomen over die headphones, is dat die constructie niet geweldig stevig is.

Skyscraper

Legacy Member
Al eentje aangedaan?
Ik heb 'n zeer goedkoop model van hun, met XXL earcups. Gaat nu al 3 jaar mee ofzo, doe er vanalles mee.
Die staan gekend om hun speciale constructie, ge voelt die ver niet op uw hoofd zitten ('s met zo'n rekker). Maar dat dat niet stevig is? Veel kan daar niet aan kapot gaan vind 'k.

's wel studiomateriaal, anders kijkt ge maar 's naar de skullcandy/wesc lijn als ge een 'betere' (lees flashy) constructie wilt.

De K121 blijft één van de betere instapmodellen.

felixdraait

Legacy Member
Ik heb de K271 ondertussen 2 jaar ofzo denk ik. Ben daar toch wel heel tevreden over, aan de constructie scheelt volgens mij niks...

Skyscraper

Legacy Member
Valt die bij u makkelijk af als ge u moet bukke ofzo? Want dat heb 'k wel bij mijnen.. ma das mss door die (té) grote earcups.

Illcat

Legacy Member
Ook nog aan gedacht deze aan te schaffen, maar voor die prijs.
Thanks but no thanks!

Ik zoek mij ook wel een deftige koptelefoon, maar wel degelijke kwaliteit. (geen Skullcandy dus) En niet te lomp om te dragen.
Is dus voor dagelijks gebruik voor de iPod.

Heb er nog gehad van Sennheiser maar die waren veel te vlug kapot.
Is feitelijk het geval met al mijn oorkes of headsets die ik al gehad heb.
Hoeveel ik er al niet gekocht heb.. niet normaal! :p

Skyscraper

Legacy Member
Hé Illcat, s moeilijk om zo ene te vinden. Die compact én goed van kwaliteit is.
Ikzelf heb deze :
AKG Personal Audio - K 450
Ben wel tevreden over 't geluid & die kan ZEER luid (wat soms wel handig is bij mp3 spelers).
'k vind 't wel minder dat hij zo klein is, ik heb liever grote oorschelpen die ruim over uw oren zitten.
Maar deze is dan wel zeer compact, ge kunt die zo opvouwen dat die echt bijna geen plaats in neemt. Ook kunt ge de draad er zeer makkelijk uittrekken, en desnoods alsdie kapot is makkelijk vervangen.

Illcat

Legacy Member
Die zien er wel nice uit Berter, merci man! :)
Enig idee in welke shop ik die kan kopen, of zal het online bestellen worden?

Illcat

Legacy Member
Damn wat een prijsverschil! Op de Apple store kosten ze bv 140€.
Den helft van de prijs op die website die ge gaf!
Kheb ze mij direct besteld ze! :D

felixdraait

Legacy Member
Berter zei:
Valt die bij u makkelijk af als ge u moet bukke ofzo? Want dat heb 'k wel bij mijnen.. ma das mss door die (té) grote earcups.

Ja da's eigenlijk wel waar. Als ik een kabel wil oprapen ofzo, zet ik hem inderdaad altijd even af. Dat stoort me eigenlijk niet echt, ik heb liever dat ik hem een lange tijd kan ophouden dan dat hij goed blijft staan.

Illcat zei:
Damn wat een prijsverschil! Op de Apple store kosten ze bv 140€.
Den helft van de prijs op die website die ge gaf!
Kheb ze mij direct besteld ze! :D

Instrumenten en audio gear altijd bij Thomann of Music Store kopen man, niet te geloven hoeveel goedkoper die meestal zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan