Rahzel, Roxor Loops, Beatoxic, Ken Beatbox (aka Fatty K), Roustix,... allemaal namen die niet onbekend klinken in de oren van iemand die iets of wat van beatboxen kent.
Ben zelf ook wat bezig met beatboxen, maar da's eigenlijk meer zo tussendoor als ik in de auto zit ofzo. Ik ben dan ook niet van plan om er meer mee te gaan doen. Die "Wind" van Rahzel lukt mij bijvoorbeeld al aardig, maar als ik sommige andere beatboxers dan hoor... Vandaar dat ik mezelf ook niet echt een beatboxer noem.
Mijn jonger broer is er veel meer mee bezig en kan het dan ook stukken beter dan ik. Hij heeft de basis geleerd van Ken Beatbox (zaten samen in de klas) en toen hij vorige keer een freestyle deed, was ik zelf verrast van alle geluiden die hij er plots bijdeed.
Ow ja, een leuke site met wat beatbox-tutorials is
Beatbox.tv