Kheb daarnet nieuw setje opgenomen via audacity, maar telkens ik nu probeer te exporteren naar mp3 crasht hij of exporteert hij lege corrupte bestanden. Als ik .wav of .ogg probeer werkt het wel perfect

.
Iemand een idee ?
(en ja mijn lame_enc.dll staat juist)