Shivte
Legacy Member
Ik heb zo een pop/rock achtig lieke gehoord, met veel electrisch gitaarwerk.
Hetgeen van tekst dat ik mij er nog van herinner is iet in den aard van: "i'm gonna reappear, and have a solution" Da komt altijd in het refrein.
Het is zowa pop/rock achtig. Zo echt een plezant lieke voor te horen op de radio op u werk. Ge krijgt er terug wa goesting voor te werken door, allé ja, ikke toch.
Hetgeen van tekst dat ik mij er nog van herinner is iet in den aard van: "i'm gonna reappear, and have a solution" Da komt altijd in het refrein.
Het is zowa pop/rock achtig. Zo echt een plezant lieke voor te horen op de radio op u werk. Ge krijgt er terug wa goesting voor te werken door, allé ja, ikke toch.

