Access
Legacy Member
tof dat ge't goed vind! We zijn nu weeral bezig met nieuw materiaal en we hopen eind dit jaar een paar nummers als (gratis?) demo online te zetten. Meer nieuws daarover later.
PS:
We hebben zonet een EP naar japan moeten sturen. Die mens had da betaalt en probeer maar eens nen japanse straatnaam tegoei te schrijven. Kben benieuwd of't wel gaat aankomen
PS:
We hebben zonet een EP naar japan moeten sturen. Die mens had da betaalt en probeer maar eens nen japanse straatnaam tegoei te schrijven. Kben benieuwd of't wel gaat aankomen


