Archief - Acid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Essit

Legacy Member
Ik hoor ni echt veel acid in diene set hoor :)

Hoor vooral BOEM BOEM... :p

Voor echten acid moet je is terug gaan naar de jaren 90 :)

edit : i'm a lover :)

[EZ]

Legacy Member
Kheb hier enkele setjes van Kozzmozz Retro Acid, die staan wel regelmatig op :) (tot grote ergernis van huisgenoten :p)


qua artiesten ken'k wel niet zoveel namen:
- Dr. Motte
- Zeck
- G303
- Phuture
- Wink

Essit

Legacy Member
Enkele leuke Acid Labels :

Acid Anonymous, Drop Bass Network, Reference, Labworks Germany, Neurotrope, Binary Bassline, X-Trax, etc ...

Equino

Legacy Member
Labels: Djax Up Beats, Zodiak Commune, Subcom Records, Acid Revolt Unit, Acid Planet, Djax, A3C0I3D Tracks, etc.

Artists: Mr.Gasmask, DJ ESP (woody McBride), Hardfloor, Adonis, DJ Misjah, Acid Warrior, Acid Scout, Brixton, Aphex Twin, Luke Vibert, Emetic, Arkanoid, Dr.Fernando, Mike Dearborn, etc.


100den artists en labels, veel alter ego's. Meeste platen zeer duur. Hint is secte forumactif voor setjes uit de glorie jaren :)

MorGo7h

Legacy Member
Ken ook niveel van acid, maar kben wel verliefd op hardfloor :p Zalige plaatjes toch :p

ByT3 Me

Legacy Member
Acid leeft, maar niet op dit forum :p laat acid maar lekker underground, geen last van wannabees dan :)


hier nog wat dikke oldschool track, wat rustige en wat hardere! om u maar een idee te geven hoe ruim men kan gaan in acid.
Phuture - Acid Trax allereerste acid track ooit gemaakt en gereleased :)
Nicole - A Small Entrance To A Large Spectrum :)
Woody McBride - The Birdman :)
S-Express-Theme from S-Express nog half Belgische 80's productie met ne goeie 303 loop :)
Fly by wire - last voyage Dave Clarke in zijn wilde jaren, toen hem nog vette schijven maakte :)
Buzz Fuzz - D-Leria beste 303 hardcore track ever imho :)
Human Resource - Beyond The Edge (Speedy J Remix) beste rmx die Speedy J aka Jochem Paap ooit heeft gedaan :)
stakker - humanoid :)
Empirion - Narcotic influence :)

en hier de TB-303 in actie (als ik eens geld teveel heb koop ik er mij toch eentje al is het maar voor op't salontafel te zetten)
YouTube - TB-303 loves the TR-909 too

spray-bunny

Legacy Member
Ken niet veel van acid, maar acidfeestjes hebben me nog nooit teleurgesteld:).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan