Oldskooler
Legacy Member
Voor diegenen die de band gevolgd hebben.
Weldra komt hun nieuwe album uit (Black Ice).
Een eerste preview(volledig liedje) staat op youtube, nl. Rock N' Roll Train:
http://uk.youtube.com/watch?v=HZ5bPHNpcxc
Oldskool genoeg voor mij
. Ik had een kreupele wanhoopspoging verwacht, maar dit liedje alleen al overtreft hun vorige album.
Mocht het nog niet opgevallen zijn, de zanger heeft blijkbaar zijn stem terug.
Weldra komt hun nieuwe album uit (Black Ice).
Een eerste preview(volledig liedje) staat op youtube, nl. Rock N' Roll Train:
http://uk.youtube.com/watch?v=HZ5bPHNpcxc
Oldskool genoeg voor mij
. Ik had een kreupele wanhoopspoging verwacht, maar dit liedje alleen al overtreft hun vorige album.Mocht het nog niet opgevallen zijn, de zanger heeft blijkbaar zijn stem terug.




, en als ze komen zal de weide wss te klein zijn om al het volk aan te kunnen
ad:
.
ik zal er staan ^^