Archief - AC/DC - Black Ice - Ze staan er weer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oldskooler

Legacy Member
Voor diegenen die de band gevolgd hebben.

Weldra komt hun nieuwe album uit (Black Ice).

Een eerste preview(volledig liedje) staat op youtube, nl. Rock N' Roll Train:
http://uk.youtube.com/watch?v=HZ5bPHNpcxc

Oldskool genoeg voor mij :cool:. Ik had een kreupele wanhoopspoging verwacht, maar dit liedje alleen al overtreft hun vorige album.

Mocht het nog niet opgevallen zijn, de zanger heeft blijkbaar zijn stem terug.

bram4815162342

Legacy Member
meh kvind de single echt een kopie van Highway to Hell

de Waaslandwolf

Legacy Member
Ik kan het wel appreciëren, moet ik zeggen. Ik ben benieuwd.

Edit: eigelijk vind ik het wel serieus goed. <o/

Sir.Killalot

Legacy Member
Rock 'N' Roll Train is in elk geval al een heerlijk nummer... *must get ticket for worldtour*

BongZrGooD

Legacy Member
Oldskooler zei:

Inderdaad, ik vind ook van niet...
Maar het werd een paar keer vermeld bij de premiere van het nummer. Ze lieten een paar keer de eerste akkoorden horen alvorens het nummer volledig te spelen, en dan werd de vergelijking gemaakt met Highway to Hell...

Het nummer trekt in de verste verte niet op Highway to Hell, maar ja...

Ik hoop echt dat ze niet op Werchter komen, AC/DC moet gewoon naar een festivalweide komen met een voorprogramma of twee... En Graspop lijkt me net iets te klein voor ze.
Zoals met de Money Talks tour, Queensrÿche, Motley Crüe, Metallica en dan AC/DC... Dit was wel een kleine 20 jaar geleden... Toen stelden die voorprogramma's nog iets voor. Dikke party in ieder geval...

Groetjes,
BongZ

Zedd Zorandar

Legacy Member
woooter zei:
ik hoop op gmm :music:

dan ga ek zeker dees jaar, metal is ni echt mijn ding maar na mijn maten over de show van kiss bezig te blijven hore heb ek wel spijt da ik ni ben geweest ...

en nieuwe single klinkt ni slecht lekker old school :)

demon326

Legacy Member
woooter zei:
ik hoop op gmm :music:

Spijtig genoeg gaat het gerucht dat ac/dc op graspop komt elk jaar rond :p, en als ze komen zal de weide wss te klein zijn om al het volk aan te kunnen:unsure:

woooter

Legacy Member
benny zei:
Spijtig genoeg gaat het gerucht dat ac/dc op graspop komt elk jaar rond :p, en als ze komen zal de weide wss te klein zijn om al het volk aan te kunnen:unsure:

Ik denk dat het volgend jaar of nooit zal zijn, als ik me goed herinner zei de frontman van Action in DC dees jaar op gmm da ze toch al jaren bezig ware me ze probere te strikke en nu dat de wereldtour er aankomt.. . Het zou in elk geval veel meer sfeer als rw zijn.

De wei zal misschien wel wat vergroot moeten worden dan ja. Ma dit jaar kon de wei toch ook al 55k man aan al was het bij momenten wel verschrikkelijk druk.

demon326

Legacy Member
woooter zei:
Ik denk dat het volgend jaar of nooit zal zijn, als ik me goed herinner zei de frontman van Action in DC dees jaar op gmm da ze toch al jaren bezig ware me ze probere te strikke en nu dat de wereldtour er aankomt.. . Het zou in elk geval veel meer sfeer als rw zijn.

De wei zal misschien wel wat vergroot moeten worden dan ja. Ma dit jaar kon de wei toch ook al 55k man aan al was het bij momenten wel verschrikkelijk druk.

Ik hoop ook dat ze op graspop komen, en gezien ze kiss hebben kunnen strikken zullen ze hoop ik ac/dc ook doen :). En de weide was serieus druk! Zeker aan de drankbonnentjes :sad:

Typhon`

Legacy Member
uit vrije goede bron heb ik gehoord dat ze in een grote zaal staan in't voorjaar 09 ;).

Dieterg

Legacy Member
ik hoop dat ze wegblijven op graspop.

Persoonlijk denk ik ook dat organisators AC/DC niet zal late komen. Te veel alternatief volk dat alleen voor AC/DC komt, ze komen als ze beginnen en ze vertrekken als ze gedaan hebben --> minder winst op drank + eten. Op deze wei kan er ZEKER niet genoeg volk op voor AC/DC.

Ook denk ik dat we iets verder zullen moeten gaan als België. Duitsland of Nederland, niet dat dit een probleem zal zijn voor mij :D ik zal er staan ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan