simpele duif
Legacy Member
'lo
na lang overwegen heb ik besloten om me eindelijk eens gear aan te schaffen.
ik heb al enkele jaren zitten mixen met traktor dj studio, en ben dus redelijk afhankelijk aan de mogelijkheden daarvan (vooral dan de loop-functie). daarom heb ik gekozen voor cd-spelers (ook omdat ik met niet bepaald op een specifiek genre richt, en de kosten van vinyls dus te groot zouden worden).
als cd-spelers had ik het volgende in gedachten:
-ofwel de Numark Axis 4: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=14340
-ofwel de Reloop RCD-800s: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13204
welke zouden jullie kiezen? of weten jullie iets beter voor dat budget? (+-250
euro)
als mixer en hoofdtelefoon weet ik totaal niet wat gekozen. daarvoor is mijn budget maximaal 200 euro (samen dus). wat kunne jullie mij voor die prijs aanraden?
versterker en boxen heb ik niet nodig, ik kan alles aansluiten op mijn oude stereo, of desnoods mijn pc
tia
duif
na lang overwegen heb ik besloten om me eindelijk eens gear aan te schaffen.
ik heb al enkele jaren zitten mixen met traktor dj studio, en ben dus redelijk afhankelijk aan de mogelijkheden daarvan (vooral dan de loop-functie). daarom heb ik gekozen voor cd-spelers (ook omdat ik met niet bepaald op een specifiek genre richt, en de kosten van vinyls dus te groot zouden worden).
als cd-spelers had ik het volgende in gedachten:
-ofwel de Numark Axis 4: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=14340
-ofwel de Reloop RCD-800s: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13204
welke zouden jullie kiezen? of weten jullie iets beter voor dat budget? (+-250
euro)
als mixer en hoofdtelefoon weet ik totaal niet wat gekozen. daarvoor is mijn budget maximaal 200 euro (samen dus). wat kunne jullie mij voor die prijs aanraden?
versterker en boxen heb ik niet nodig, ik kan alles aansluiten op mijn oude stereo, of desnoods mijn pc
tia
duif



