Archief - [9Lives 24h Rush] Line-Up/Materiaal thread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bartel

Legacy Member
Beste 9lives vrienden

Na wat gepuzzel is de uurrooster definitief klaar. Deze wordt enkel nog aangepast indien hier een gegronde reden voor is. "Ik draai liever om 12h." telt dus niet mee. Het hutsepot uurtje hebben we dit jaar een uurtje verlengd en gaan we gebruiken om even een middagbreak te nemen.

_________________________
|_/\___UURROOSTER___/\_|
18.00 - 19.00 : Jack'M -- Minimal
19.00 - 20.00 : Phill -- Techhouse / Progressive
20.00 - 21.30 : .ex3 -- Trance / Progressive
21.30 - 23.00 : Chris Riley -- Trance
23.00 - 00.30 : Progrezz -- Progressive
00.30 - 02.00 : Dura -- House
02.00 - 03.00 : Desperatozz -- House
03.00 - 04.30 : Letrab -- Commercial House
04.30 - 06.00 : Xeeder -- Electro
06.00 - 07.30 : Marinus -- Alles wat er bestaat
07.30 - 08.30 : Kernshot -- Booty
08.30 - 10.00 : Ian Fox -- Harder Styles
10.00 - 12.00 : HUTSEPOT
12.00 - 13.30 : Addow -- Tech
13.30 - 14.30 : Glexx -- House
14.30 - 15.30 : Dochy -- Trance
15.30 - 17.00 : Jay Melis -- House
17.00 - 18.00 : Sabe -- Minimal​


Omdat er zonder materiaal niet veel muziek gespeeld kan worden doen wij beroep op jullie goed hart. Hieronder staat een lijstje met alle materialen die nodig zijn om dit tot een geslaagde editie te maken. Achter elk item wordt de persoon die het meebrengt vernoemd. We hopen dus dat als iemand iets meebrengt dit van 18u zaterdag tot zondag 18u kan blijven staan.
Gelieve te melden als er iets mist.

_________________________
|_/\___MATERIAAL___/\_|
Mixer (DJM-800) -- Xeeder
CD spelers (CDJ1000/800) 2x cdj 800/1x cdj1000 -- Marinus nog 1 cdj1000 liefst
Draaitafels (Technics SL12xx) -- Progrezz
Monitors -- Progrezz
Zaalgeluid -- Progrezz
Computer voor broadcast / recording -- Bartel
UTP-kabel 30m -- Progrezz
Router -- Progrezz / Bartel
Apple Airport voor Wifi -- Progrezz
Extra sfeerverlichting?? Klok -- TheFluff​


_________________________
|_/\___NUTTIGE INFO___/\_|
De 24h rush zal in Vremde op gang gedraaid worden op zaterdag, 31 oktober om 18.00u en eindigen op zondag, 1 november om 18.00u.

Locatie...
Place2be in dit geval is:
KLJ Vremde
Dorpsplaats 7
2531 VREMDE (Boechout)​

_Foto's: 1 | 2 | 3
_Bus: Lijn 14 (50min vanop Antwerpen Rooseveltplaats) (afstappen: Vremde KERK)
_Trein: Station Boechout (vanuit Antwerpen of Lier bereikbaar) (we pikken jullie dan wel op aant station)​


_____________________
|_/\___CONCEPT___/\_|
De 9lives 24h rush is een initiatief opgericht vanuit T-Spirit radio en het voormalige Telenet Games Music forum. Het idee is om een elektronisch feestje te combineren met een gezellige meeting onder DJ's en muziekliefhebbers. Dit 24h durende superevent wordt volledig uitgezonden op T-Spirit radio.

Op die manier trachten wij niet alleen menig luisteraars te vermaken, maar tevens een breed arsenaal aan muziekstijlen, zowel mainstream als underground, de huiskamer in te blazen. Luisteraars van vorige edities kunnen bevestigen dat ze hebben kunnen genieten van nieuwe genres en stromingen.

Muziekstijlen variëren van diepe minimal tot snoeiharde techno, dromerige trance tot relaxe chillout, stevige jump tot oorverdovende hardcore, chillhouse tot electro, scheve combo's tot nachtelijke escapades...

djXeeder

Legacy Member
Ik ben heel de tijd aanwezig, samen met mijn DJM-800, die mag je dus al schrappen in het lijstje.

Mixer (DJM-800) - Xeeder

Glexx

Legacy Member
Cava voor mij! Ik ben wel van plan een setje house classix te draaien, moest dat uitmaken voor de flyer ofzo, ge ziet maar! Misschien kan iemand van de organisators één van de dagen een facebook-evenement aanmaken? Gemakkelijk om wat reclame te maken.. ;)

ChrisRiley

Legacy Member
Mooi werk Bartel, perfect voor mij.

djXeeder zei:
Ik ben heel de tijd aanwezig, samen met mijn DJM-800, die mag je dus al schrappen in het lijstje.

Mixer (DJM-800) - Xeeder

Ik wou ook nog reageren op uw post in de vorige thread, maar ik zit hierover ongeveer op dezelfde golflengte als Jack Malibu, dus ik bespaar mij het onnodige schrijfwerk. :) Ik gaf enkel mijn persoonlijke mening over DJ's die niks met 9lives te maken hebben, voor de rest lig ik er helemaal nie wakker van. :hug:

Sabe

Legacy Member
Nuja ik vind het spijtig dat we mensen uitsluiten. Dat er geen plaats is ok, maar ik hoef geen privéberichten te krijgen waar ik mezelf moet gaan verantwoorden waarom ik nog een plaats zou moeten krijgen in de line up. Als pystron niet mag meedraaien met mij ? Dan draaien wij samen toch een uur ? Of is dat niet toegelaten ? Ok dat er geen 2 uur is, maar zet ons er dan op voor 1 uurtje ...

.eX3

Legacy Member
daar moet ik sabe wel een beetje gelijk in geven :)

aan de andere kant, heb ik geen idee wat er in die berichten stond, dus discard my comment :p

maar voor de rest ben ik content (y)

djXeeder

Legacy Member
ChrisRiley zei:
Ik wou ook nog reageren op uw post in de vorige thread, maar ik zit hierover ongeveer op dezelfde golflengte als Jack Malibu, dus ik bespaar mij het onnodige schrijfwerk. :) Ik gaf enkel mijn persoonlijke mening over DJ's die niks met 9lives te maken hebben, voor de rest lig ik er helemaal nie wakker van. :hug:

No hard feelings hoor, ik had gewoon niet verwacht dat jullie daar zo over dachten. M'n maat zal sowieso we meekomen, zo leren jullie hem ook al wat kennen, en dan krijgt ie hopelijk volgend jaar een plaatsje in de line-up...

Het feit dat hij zoal komt blijkt toch dat hij interesse heeft, en dat vind ik zelf al een betere ingesteldheid dan mensen die altijd online beloven van te komen maar uiteindelijk toch afzeggen door andere plannen. Dan denk ik vooral aan het werk dat Bartel, Progrezz en anderen hierin steken, als die dan moeten horen dat er iemand uiteindelijk toch niet komt door andere plannen... no hard feelings tegenover die mensen ook maar dat is een beetje ondankbaar vind ik :). Bovendien hebben ze dik ongelijk want dan kunnen ze niet meegenieten van mijn 2 verjaardagsbakken :p.

Ziezo, we gaan ons amuseren hé!

PsYchO.p2

Legacy Member
Ziet er goed uit! :) Ik kijk al uit naar de heerlijke vremdense frietjes.

Arpeggiator

Legacy Member
PsYchO.p2 zei:
Ziet er goed uit! :) Ik kijk al uit naar de heerlijke vremdense frietjes.

Oei, ik had thans vernomen dat da zo tegengevallen was?? :P Of was dat sarcasme van u ^^

JackM

Legacy Member
Wa zou den phill ervan denken om te switchen met sabe? :p
Als em da cava zou vinden draai ek met sabe 2u tesamen ip elk apart.

JackM

Legacy Member
Kzou het ook tof vinden mocht er tijdens men set nie zoveel gepraat worden, kheb daar vorig jaar klachten van gehoord achteraf van men luisteraars :p

Arpeggiator

Legacy Member
Wat ik mij wel afvraag is waarom iemand zoals bijvoorbeeld Desperatozz maar een uurtje krijgt, terwijl die hier al jaren actief is als mod en als user.

Mike_D

Legacy Member
phaselocked zei:
Wat ik mij wel afvraag is waarom iemand zoals bijvoorbeeld Desperatozz maar een uurtje krijgt, terwijl die hier al jaren actief is als mod en als user.

Ik zie er merdere die maar 1 uurtje krijgen beetje vreemd :s

JackM

Legacy Member
Da's omdat ik de vorige zondag nie tot savonds gebleven ben, slechts tot in de voormiddag ergens :p
Ohja, ik draai wel wa voorbeschouwing fzo, zodanig dat de stream werkt tegen da we moeten beginnen en dat de rest ook in orde is :p

Progrezz

Legacy Member
Geen schrik Jack, we gaan deze editie ruim van tevoren aanwezig zijn en zorgen dat dj-booth en internetverbinding volledig in orde zijn. Als jij dan ook goed optijd bent kan je waarschijnlijk nog wel een half uurtje langer draaien.

Sabe

Legacy Member
Progrezz zou je op mijn vraag kunnen antwoorden ? Mag ik dan wel of niet 1 uur samen draaien met Psytron ?

Progrezz

Legacy Member
Sabe zei:
Progrezz zou je op mijn vraag kunnen antwoorden ? Mag ik dan wel of niet 1 uur samen draaien met Psytron ?

Jij staat in de uurrooster, niet Psytron. Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan