Mako
Legacy Member
Vanmiddag hoorde ik in de auto volgend lied op de radio:
http://users.telenet.be/mako4288/Memo.wma
Jammer genoeg hebben ze zowel de titel als de artiest niet vermeld, dus moet ik een beroep op jullie doen. Sorry voor de erbarmelijke kwaliteit, maar ik heb dat rap-rap moeten opnemen met mijn gsm terwijl ik op de noorderlaan aan het rijden was
Bedankt!
http://users.telenet.be/mako4288/Memo.wma
Jammer genoeg hebben ze zowel de titel als de artiest niet vermeld, dus moet ik een beroep op jullie doen. Sorry voor de erbarmelijke kwaliteit, maar ik heb dat rap-rap moeten opnemen met mijn gsm terwijl ik op de noorderlaan aan het rijden was

Bedankt!


lekkere beat