Archief - 22 Years Illusion, Ethias Arena, Hasselt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dj_Christophe

Legacy Member
800_22Y_ILL.jpg


Op dinsdag 10 november is het eindelijk zover: Illusion organiseert dan z'n 22ste verjaardag in de Ethias Arena in Hasselt!
Na 2 jaartjes in de club gaan we terug "outdoor" met onze verjaardagsparty en deze keer hebben we gekozen voor de Ethias Arena in Hasselt: sinds enkele jaren één van de places to be voor BIG events: denk maar aan Tiësto in concert, Armin Only, Regi in the Mix, Sensation, TMF awards, ...

Meer info en line-up:
Illusion
FACEBOOK : Bienvenue sur Facebook | Facebook
NETLOG : Explore / Events / 22 Years Illusion op Netlog

Trancerke

Legacy Member
eindelijk weer terug!!!
ik heb alle edities gedaan , dus deze mss ook wel

Vix

Legacy Member
Nice one, hopelijk valt de lineup mee, en dan zijn we van de partij! ;)

Lobmans

Legacy Member
Ben ook eens benieuwd naar de line-up! Hopelijk grijpt Illusion terug wat naar hun stijl van weleer, en programmeren ze ook enkele trance-namen. In dat geval zal ik wsl wel aanwezig zijn! :)

Tommyknockerken

Legacy Member
alee nog maar eens in Hasselt
jonges toch
gaan er tegenwoordig nog feesten door erges anders of wat is dat? begint mij ferm tegen te steken ze :-s

Vix

Legacy Member
Lobmans zei:
Ben ook eens benieuwd naar de line-up! Hopelijk grijpt Illusion terug wat naar hun stijl van weleer, en programmeren ze ook enkele trance-namen. In dat geval zal ik wsl wel aanwezig zijn! :)

same here :p

Lobmans

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
alee nog maar eens in Hasselt
jonges toch
gaan er tegenwoordig nog feesten door erges anders of wat is dat? begint mij ferm tegen te steken ze :-s

Tja voor mega-parties is dat dan ook met voorsprong de beste zaal in Vlaanderen he.. :)

Trancerke

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
alee nog maar eens in Hasselt
jonges toch
gaan er tegenwoordig nog feesten door erges anders of wat is dat? begint mij ferm tegen te steken ze :-s

als het sportpaleis zijn vergunning aan andere events gaat geven :)
Illusion 20 years moest plaats maken voor reverze want illusion 20 years zou niet goed verkopen....

en in hasselt is het ook wel een betere zaal , en nu mogen de antwerpenaars ook is reizen na al die jaren :P

Tommyknockerken

Legacy Member
ik vind die ethias arena nie speciaal
is VEEL te warm, wordt steeds veel te veel volk ingepropt waaruit blijkt dat maximumwinst het enige doel is en het geluid staat er steeds vreselijk stil

daarentegen was het geluid bij de laatste reverse int sportpaleis gewoon erg luid en met veel bass

@ trancerke: waar de antwerpenaren naartoe moeten reizen intresseert me geen zak :p
maar wij oost en westvlamingen moeten nu constant naar de andere kant van het land? :p
Kan toch niet man! ...

Lobmans

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
ik vind die ethias arena nie speciaal
is VEEL te warm, wordt steeds veel te veel volk ingepropt waaruit blijkt dat maximumwinst het enige doel is en het geluid staat er steeds vreselijk stil

daarentegen was het geluid bij de laatste reverse int sportpaleis gewoon erg luid en met veel bass

@ trancerke: waar de antwerpenaren naartoe moeten reizen intresseert me geen zak :p
maar wij oost en westvlamingen moeten nu constant naar de andere kant van het land? :p
Kan toch niet man! ...

Die drukte hangt ook van evenement tot evenement af he. Op IL90's was het idd overdreven druk (en dus ook warm) omdat men toen echt aan het maximum van de capaciteit zat. Ik denk dat als Illusion al 10.000 man kan lokken, dat ze al héél blij mogen zijn.

Tja en als jullie niet tot "de andere kant van het land" willen (een land van een scheet groot), dan houdt niemand de Oost/West-vlamingen tegen om zelf te zorgen voor een zaal waar zulke dingen kunnen plaatsvinden he :p

Kempenaar

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
ik vind die ethias arena nie speciaal
is VEEL te warm, wordt steeds veel te veel volk ingepropt waaruit blijkt dat maximumwinst het enige doel is en het geluid staat er steeds vreselijk stil

Dat ligt natuurlijk niet aan de zaal op zich maar aan de organisatie eh. Op bijvoorbeeld Qlimax en Armin Only, die vergelijkbaar qua bezoekers zullen zijn met Illusion denk ik, was het helemaal niet te druk of te warm. En dan heb je in België geen betere locatie voor dergelijke events.

En je hebt in België nu éénmaal weinig of geen keus qua locaties voor grote indoor events: Sportpaleis, Ethias Arena en Flanders Expo (veel kleinere zalen)

Kempenaar

Legacy Member
Math'ke zei:
De illusion, hoe lang zal dat nog blijven leven ? :)
Ik weet niet hoeveel volk er tegenwoordig nog op een 'normale' avond komt. Maar 2 weken terug op Memories (retro) zat het toch redelijk vol.

boostah

Legacy Member
de retro-zaal mag ik al wél bekend maken:
wout (illusion III sylver)
jan (illusion master of retro)
tofke (ex-illusion III noxx)
franky jones (montini III jones & stephenson III first rebirth)
bountyhunter (bonzai III whoops)
sven lanvin (club system III atmoz III zillion)
jan vervloet (Illusion III fiocco)
jimmy goldschmitz (absolom III outline)
a-tom-x (Illusion III obsession)

da ziet er al ni slecht uit

Trancerke

Legacy Member
ziet er idd niet slecht uit :-)
nu nog de main . Er zijn 2 rooms of?

Lobmans

Legacy Member
Blijkbaar gaat het evenement dus niet in de Ethias Arena zelf door, maar in de Studio en Esplanada van het Grenslandhallen-complex. Best wel teleurstellend moet ik zeggen, zo'n groot feest zal het dan ook wellicht niet worden :)

GeeKer

Legacy Member
t'zou mij eerlijk gezegd ook verbazen moest een club in deze tijden de Ethias arena nog kunnen vullen, maar chapeau dat ze hun verjaardag buiteshuis durven vieren!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan