Archief - [21-11-2009] GROOVE CITY - Brussels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

acidcriminal

Legacy Member
HOUSE
BOB SINCLAR
FELIX DA HOUSECAT
DAVID VENDETTA
JESSE ROSE
DAVE LAMBERT

TECHNO
SVEN VATH
JEF MILLS
JAMES HOLDEN
SEBASTIEN LEGER
winner contest Fnac / Vi.be

ELEKTRONATION
TRON
DAX
CLOCKWORK
TERRY TONER
MASON (special italo set)
BEAT TORRENT

DRUM'nBASS
CULTURE SHOCK
SHY FX
DJ FRESH
NETSKY
RADICAL XP

JackM

Legacy Member
Hmm, best leuk, maar tis daar toch ook 'weeral' sven vath :p
Kzou die liever es ergens anders zien tbh.

D-Lite

Legacy Member
tja in belgië is de keuze beperkt waar hij kan komen draaien met een gelukje zie je hem nog is in de Fuse en daar blijft het bij.

Kzou hem natuurlijk ook liever elke maand in zijn cocoonclub bezig horen of in in de zomer wekelijks in amnesia (ibiza) maar daar heb ek het geld ni voor.

En uiteindelijk zie je hem steeds op dezelfde festivals of events opduiken omdat het ook altijd de beste zijn in hun soort.


Dus ik vind het perfect dat hij weeral naar groove city komt zodanig ik em toch nog is hoor en zie.

calibre

Legacy Member
Tof dat er nu een maandje tussen I love techno en groovecity zit. Verhoogt de kans dat ik beide ga aandoen.

acidcriminal

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Hmm, best leuk, maar tis daar toch ook 'weeral' sven vath :p
Kzou die liever es ergens anders zien tbh.

je mag al content zijn dat hem één à max twee keer na Belgie komt per jaar.
Ze zouden beter op 10 days off is een cocoon night geven ipv al die crap.



D-Lite zei:
tja in belgië is de keuze beperkt waar hij kan komen draaien met een gelukje zie je hem nog is in de Fuse en daar blijft het bij.

Dus ik vind het perfect dat hij weeral naar groove city komt zodanig ik em toch nog is hoor en zie.
om de 2 jaar komt hij eens in Fuse dus idd perfect dat hij dit jaar terug naar Groove City komt :)

JackM

Legacy Member
Ow ow rustig mannekes. Kdenk dat ge mij verkeerd begrepen hebt ze. Ik had het gewoon over het feit dat elk evenement de laatste jaren gewoon enkel zen 'residents' laat komen.
Zullen we anders al es de affiches voor ilt, groove city, 10do, pukkelpop, rw, .. voor 2010 samenstellen? Kdenk dat ge met redelijk veel zekerheid al een halve line-up kunt samenstellen.
Da sven vath komt is natuurlijk goed, zo is em heir ook nog es in belgie. Ik had het gewoon op het feit dat het weeral op groove city is.

JackM

Legacy Member
Wa moeten we anders doen? Tis nog tot november.
En tis ier nog altijd musicforum, dus zagen en klagen tot we er bij neervallen :woohoo:

acidcriminal

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Ik had het gewoon over het feit dat elk evenement de laatste jaren gewoon enkel zen 'residents' laat komen.
Da sven vath komt is natuurlijk goed, zo is em heir ook nog es in belgie. Ik had het gewoon op het feit dat het weeral op groove city is.
Dat is altijd al zo geweest dat bepaalde dj's terugkomen naar diezelfde events door het feit dat de organisatie goede ervaringen heeft met die bepaalde dj's. Maar zoals ik al zei dat ze op 10 days off is een cocoon night organiseren ipv al die crap dus mss moet jij dat daar is voorstellen bij die van 10 days off ;)

Tomas Neil

Legacy Member
Site van Groovecity is toch nog niet up-to-date? Vanwaar deze info dan eigl?

Klopgeest

Legacy Member
Tomas Neil zei:
Site van Groovecity is toch nog niet up-to-date? Vanwaar deze info dan eigl?

Vorig jaar was die site pas ge-updatet twee weken op voorhand..

Gattuso8

Legacy Member
mTm zei:
Jesse Rose confirmed ook via zijn myspace

Ik ga proberen Jesse Rose te zien in de Petrol ergens in oktober.

mTm, ben je naar Gui Boratto geweest in de silo?

mtm

Legacy Member
Gattuso8 zei:
Ik ga proberen Jesse Rose te zien in de Petrol ergens in oktober.

mTm, ben je naar Gui Boratto geweest in de silo?

petrol ga ik normaal ook, jesse rose en fanklub = deadly combination :)

enja, ben ook naar boratto geweest, was weer zalig ;)

Klopgeest

Legacy Member
+ Bob Sinclar, Jeff Mills, Sven Väth, Felix Da Housecat, James Holden, David Vendetta, Sebastien Leger, Jesse Rose, and many more (bron: Facebook Groove City)

kinkje

Legacy Member
jeff mills en james holden, das al meer als voldoende om voor te gaan :love:

antHraxx

Legacy Member
jep, groovecity > i love techno. Net als vorig jaar ga ik weer voor gc

kristofgregoor

Legacy Member
Idem. Gc is goed, Ilt is lelijk. ^^ Jeff Mills, eindelijk! <3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan