Grodit
Legacy Member
Hoi Gij Allen:
DJ Contest @ Jeugdhuis Chaos
Voor de geïnteresseerde DJs onder jullie:
Op 18 maart organiseren we met jeugdhuis chaos te zwijnaarde een DJ contest, met daarop aansluitende "afterparty" waarop de winnende DJ dan de rest van de avond kan draaien + een aankoopbon twv €50 te gebruiken in Music Man(of mania, da kot op de hoek van de bagattestraat en st pieters nieuwstraag in Gent). Alle stijlen zijn welkom
.
Inschrijven als DJ kan via pm
UPDATE: vanaf nu kan je rechtstreeks inschrijven via
www.djcontest.jhchaos.be
spectators / sletjes van de DJ
/ party animals mogen natuurlijk ook altijd gewoon afkomen!
EDIT: Bijkomene info:
zal aanwezig zijn van materiaal:
platenspeler: 2 technics 1200
CD spelers en mengpaneel: exacte merknummers ontgaan me op dit moment, maar beiden zijn van het merk Rodec
wat zeker vermelden in je aanvraag:
DJ naam
echte naam
korte biografie over jezelf
plus minus wat voor stijlen je zal draaien(en zeg niet: vanalles, wat DJ's die dat zeggen vallen nu al uit de boot)
cheers
DJ Contest @ Jeugdhuis Chaos
Voor de geïnteresseerde DJs onder jullie:
Op 18 maart organiseren we met jeugdhuis chaos te zwijnaarde een DJ contest, met daarop aansluitende "afterparty" waarop de winnende DJ dan de rest van de avond kan draaien + een aankoopbon twv €50 te gebruiken in Music Man(of mania, da kot op de hoek van de bagattestraat en st pieters nieuwstraag in Gent). Alle stijlen zijn welkom
.Inschrijven als DJ kan via pm
UPDATE: vanaf nu kan je rechtstreeks inschrijven via
www.djcontest.jhchaos.be
spectators / sletjes van de DJ
/ party animals mogen natuurlijk ook altijd gewoon afkomen!EDIT: Bijkomene info:
zal aanwezig zijn van materiaal:
platenspeler: 2 technics 1200
CD spelers en mengpaneel: exacte merknummers ontgaan me op dit moment, maar beiden zijn van het merk Rodec
wat zeker vermelden in je aanvraag:
DJ naam
echte naam
korte biografie over jezelf
plus minus wat voor stijlen je zal draaien(en zeg niet: vanalles, wat DJ's die dat zeggen vallen nu al uit de boot)
cheers


ik kan niet omda ik dan smaandags van die stomme exames heb 
