Archief - 18/3: DJ contest @ JH Chaos

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Grodit

Legacy Member
Hoi Gij Allen:

DJ Contest @ Jeugdhuis Chaos
Voor de geïnteresseerde DJs onder jullie:

Op 18 maart organiseren we met jeugdhuis chaos te zwijnaarde een DJ contest, met daarop aansluitende "afterparty" waarop de winnende DJ dan de rest van de avond kan draaien + een aankoopbon twv €50 te gebruiken in Music Man(of mania, da kot op de hoek van de bagattestraat en st pieters nieuwstraag in Gent). Alle stijlen zijn welkom :) .

Inschrijven als DJ kan via pm

UPDATE: vanaf nu kan je rechtstreeks inschrijven via

www.djcontest.jhchaos.be


spectators / sletjes van de DJ :D / party animals mogen natuurlijk ook altijd gewoon afkomen!

EDIT: Bijkomene info:

zal aanwezig zijn van materiaal:
platenspeler: 2 technics 1200
CD spelers en mengpaneel: exacte merknummers ontgaan me op dit moment, maar beiden zijn van het merk Rodec

wat zeker vermelden in je aanvraag:
DJ naam
echte naam
korte biografie over jezelf
plus minus wat voor stijlen je zal draaien(en zeg niet: vanalles, wat DJ's die dat zeggen vallen nu al uit de boot)

cheers

Real

Legacy Member
Ik zal het overwegen, maar tis wel erg ver !

EDIT: arf ingeschreven :-/

BlisteringByte

Legacy Member
hehe is hier net de brug over bij wijze van spreken :)

mmmm..
tis ne contest voor iets.. dusja vowa nie e..

ingeschreven :p
ma prolly bak ik er toch niets van :)

mag ik m'n mc meenemen?

Grodit

Legacy Member
BlisteringByte zei:
hehe is hier net de brug over bij wijze van spreken :)

mmmm..
tis ne contest voor iets.. dusja vowa nie e..

ingeschreven :p
ma prolly bak ik er toch niets van :)

mag ik m'n mc meenemen?

sure, maar kheb wel nog geen pm ontvangen dude

Tr@nCe

Legacy Member
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.

Waar ligt zwijnaarde?

Liefst iets specifieker dan provincie.

BlisteringByte

Legacy Member
Tr@nCe zei:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.

Waar ligt zwijnaarde?

Liefst iets specifieker dan provincie.

ge hebt gent ... dan ede zwijnaarde ... en dan ede merelbeke/zevergem ...

het ligt op ongeveer 10minuten rijden met auto van station gent st pieters...
en 't ligt vlak bij autostrade.. E40 of E17 ..
kweenie zo goe weet 'k men banen nog nie ;)

Grodit

Legacy Member
Tr@nCe zei:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.

Waar ligt zwijnaarde?

Liefst iets specifieker dan provincie.

Zwijnaarde ligt net onder Gent City, waar de E17 en de E40 elkaar kruisen. maw, supergemakkelijk bereikbaar.

BlisteringByte

Legacy Member
Grodit..

ik draai drum 'n' bass..
mag ik mijn mc meenemen?

Grodit

Legacy Member
BlisteringByte zei:
Grodit..

ik draai drum 'n' bass..
mag ik mijn mc meenemen?

sure thing

DNB krijgt 2 thumbs up bij ons :niceone: :niceone: :D

ik verwacht dus je pm...

nu naar de cinema dus sorry jongens, ik kan niet antwoorden voor morgenavond 18u

Sabe

Legacy Member
mmz ik wil het ook altijd wel doen .... :p

real als je gaat .... pakt ge mij dan mee, ge moet zo als langs mij rijden niet ?
of gaat ge met trein :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
gatver, het noodlot moet weer eens toeslaan bij mij :( ik kan niet omda ik dan smaandags van die stomme exames heb :p

Dj San

Legacy Member
Sabe zei:
mmz ik wil het ook altijd wel doen .... :p

real als je gaat .... pakt ge mij dan mee, ge moet zo als langs mij rijden niet ?
of gaat ge met trein :p
Pakt gij dan DE9 Transitions mee? :cool:

-Redyck-

Legacy Member
Zou je wat meer info kunnen geven over hoelang, welk uur, ...

Moest ik meedoen kan ik er wss. pas ten vroegste 20u geraken.

Xavez

Legacy Member
als ge de fotos van't jeugdhuis bekijkt lijkt maar daar nooit echt veel volk te zitten? :/
Gewoon een kleine bedenking :)

BlisteringByte

Legacy Member
Grodit zei:
sure thing

DNB krijgt 2 thumbs up bij ons :niceone: :niceone: :D

ik verwacht dus je pm...

nu naar de cinema dus sorry jongens, ik kan niet antwoorden voor morgenavond 18u

vettig,
i'll be there.. normaalgezien e :)

i'll bring my full kru! :woohoo:

Xavez zei:
als ge de fotos van't jeugdhuis bekijkt lijkt maar daar nooit echt veel volk te zitten? :/
Gewoon een kleine bedenking :)


daarom moet ge uw sletjes enzo meebrenge :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan