Archief - 11/04 Bazzcontrol Vs. Techswitch @ Rector Gent

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cuyper

Legacy Member
Bazzcontrol Vs. Techswitch
Presents
Hardtechno.be Party

When : 11/04/2009

Location : Rector Gent

Line-Up :

SANDY WAREZ (Footworxx, The Third Movement)
MANU KENTON (Footworxx, Cherrymoon)
MODDI (Footworxx, Reworxx)
DOUBLE U JAY (I Love Techno '08, Pro-Jekt)
CUYPER (Bazzcontrol, 100% Party)
TREMENZZ (Liberty White, Compressed)
DRINKO (Bazzcontrol, 100% Party)
SPIKE (Bazzcontrol, Techswitch)
OD (Techswitch, Bazzcontrol)
RAGGEDY ANDY (Footworxx)
HELIX (Dj Contest Winner)
FED (Dj Contest Winner)

Price : 7 EUR

Links :
TTM
ttmbookings.nl
Sandy Warez sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos
MySpace.com - Cuyper - 20 - Garçon - Kuurne - www.myspace.com/cuyper
FOOTWORXX.COM
www.moddi.net
Manu Kenton sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos
tremenzz sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos
Tremenzz hardtechno - industrial - minimal - house dj
www.compressed.be

Jowke

Legacy Member
Enig idee van de precieze line up? Uren enzo...

Ik zal er alleszins al zijn!

Cuyper

Legacy Member
Jowke zei:
Enig idee van de precieze line up? Uren enzo...

Ik zal er alleszins al zijn!

Dit word het

20.00u - 21.00u : Helix
21.00u - 22.00u : Fed
22.00u - 23.00u : Drinko
23.00u - 00.00u : Double U Jay
00.00u - 01.00u : Moddi
01.00u - 02.00u : Cuyper
02.00u - 03.00u : Manu Kenton
03.00u - 04.00u : Tremenzz
04.00u - 05.00u : Spike
05-00u - 06.00u : Sandy Warez
06.00u - 07.00u : OD
07.00u - 08.00u : Raggedy Andy

Vix

Legacy Member
Ah grappig, op de vorige Footworxx was ik aan het wachten voor een drankje en was ik aan de praat geraakt met ne kerel die later dus dj OD bleek te zijn. Ken zijn stijl wel niet... Kan iemand helpen? Sandy Warez op zich is ook al nice! ;)

Cuyper

Legacy Member
Vix zei:
Ah grappig, op de vorige Footworxx was ik aan het wachten voor een drankje en was ik aan de praat geraakt met ne kerel die later dus dj OD bleek te zijn. Ken zijn stijl wel niet... Kan iemand helpen? Sandy Warez op zich is ook al nice! ;)

OD draait schranz ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan