Archief - 10DaysOff 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kid_C

Legacy Member
Het is "bijna" weer zover, de tien dagen van de gentse feesten is het weeral 10 Days Off, de 2e lading namen is net gelost geweest <o/

Voor de 12e keer vindt tijdens de Gentse Feesten 10 Days Off plaats, en ook dit jaar zijn Kunstencentrum Vooruit en het ICC weer plaats van handeling.
De jaarlijkse hoogmis van de clubmuziek in België doet zijn eclectische reputatie nog maar eens alle eer aan met een mix van oud en nieuw, gevestigd en aanstormend, en een podium voor alle relevante clubstijlen: house, electro, breakbeats, rock, drum 'n' bass, minimal, broken beats, nu-jazz, techno, funk, disco, electro-house, als je erop kunt dansen vind je het bij 10 Days Off.

Met gepaste trots kondigen we volgende nieuwe namen aan: grootmeester van de minimalscene Richie Hawtin, zijn Chileense maat Ricardo Villalobos, Herbert (live!), drum 'n' bass superstar-dj Andy C, techno-glorie Jeff Mills (longtime no see), Master At Work Kenny Dope, seizoensrevelatie Booka Shade (Get Physical), labelgenoot M.A.N.D.Y., nieuwe Novamute-signing Motor, het Britse duo Layo & Bushwacka!, de fantastische cyber-one-man-act My Robot Friend (De Nachten-revelatie), Padded Cell (DC Recordings), Johannes Heil (Klang), Seymour Bits (aka Bas Bron van Bastian en de Jeugd van Tegenwoordig), In Flagranti (Codek), trouwe 10 Days-klant Freeform Five, de unieke combi Richard Dorfmeister & Earl Zinger (aka Rob Galliano) en verder meer beloftevols van Detroits finest Theo Parrish, house-dj Sharam Jay en tot slot Ada (live).

Namen die we al eerder communiceerden:
Ellen Allien & Apparat (D, live), Tomas Andersson (Zwe, live), Miss Kittin & The Hacker (F), David Guetta (F), Adam Beyer (Zwe), Nathan Fake (GB, live), Carl Craig (VS), Voom Voom (D), Prins Thomas (No), Âme (D), Switch (GB), Jazzanova (D), Todd Terje (No), Tiefschwarz (D), Hell (D).

Einde mei wordt het volledige programma bekendgemaakt.
Beleef alle nieuws via www.10daysoff.be.

Onder het motto 1 Day On inviteert 10 Days Off zijn publiek op Nationale Feestdag (vrijdag 21 juli) op een gratis dagprogramma op de site van het Citadelpark (ICC) met een platenbeurs, BBQ en showcases van jong aanstormend Belgisch elektronisch talent. Meer info zeer binnenkort.

Begin al maar te fantaseren :woohoo:

XoN`-

Legacy Member
holy fuck joh :|

Richie Hawtin
Ricardo Villalobos
Andy C
Booka Shade (Get Physical)
M.A.N.D.Y.
Johannes Heil
Richard Dorfmeister & Earl Zinger
Sharam Jay
Ellen Allien & Apparat (D, live)
Tomas Andersson (Zwe, live)
Miss Kittin & The Hacker (F)
David Guetta (F)
Adam Beyer (Zwe)
Nathan Fake (GB, live)
Carl Craig
Prins
Thomas
Switch (GB)
Jazzanova
Tiefschwarz
Hell

Dat ziet er al lekker uit, lekker veel minimal - electro

\0/

JackM

Legacy Member
OMG !! :eek: :eek:

ik ga ik ga ik ga

Sabe, gij komt ook!! ge kunt zien ze :p

Sabe

Legacy Member
ja DUH ga ik .... tijdens wa gentse feesten doen maar eerst dour




dit gaat me weer zeeeeeer veeeeeeeel geld kosten >_>


soit J.M. tuurlijk kom ik e, kzen nix voor nix verslaafd aan mnml e ^^
al men top djs zitten er !!

Ether

Legacy Member
Damn damn, kben zelf aant overwegen om een membercard te kopen, nu nog wa maten vinden die ook een paar dagen willen gaan

Kben bijna heel die periode alleen thuis ook, kot is op 500m van de vooruit, maw, zeker een paar dagen aanwezig

Kijk er al zwaar naar uit, vorig jaar was heerlijk :love: (+ extreem veel lekkere chicks)

NinjaTune

Legacy Member
damnn wil ik echt niet missen maar ben ik GVD wel net op reis zeker :(

Dj San

Legacy Member
Beerend zei:
Net wat we nog misten in de scene =/
Danku voor deze terechte opmerking!

Verder gaat het wel geil worden:
Carl Craig, Switch, Jazzanova, Todd Terje, Herbert, Ame, Theo fucking Parrish!
Dat wordt de week van mijn leven...

Xavez

Legacy Member
OMG wat een geniaal goeie Line-up.. Richard Dorfmeister & Earl Zinger !

ElemenTiM

Legacy Member
Richie Hawtin
Ricardo Villalobos ( :love::love::love: )
M.A.N.D.Y. & Booka Shade
Sharam Jay
Thomas Andersson
Miss Kittin & The Hacker
David Guetta
Adam Beyer
Nathan Fake
Tiefschwarz


( :love: )

Ether

Legacy Member
En Tiefschwarz en Hell geven weer een 9u durende set, en dit jaar wil ik hem niet missen :love:

Vix

Legacy Member
Ik ging ook gaan met een paar vrienden, maar ik ken niet veel van het genre tbh. :unsure: Ik ken wel alle namen maar ik ben eerder trance en club gericht (ook een deel groove en house). Ik weet enkel wat ik van david guetta kan verwachten en die wil ik zeker eens zien. Heeft iemand zin en tijd om mij even in te lichten over welke dj wat juist draait ? En of ik die eventueel misschien graag zou horen ? Kheb een zeer brede muzieksmaak en luister af en toe wat techno, electro en d&b ook maar daar stopt het bij. Mja mijn vrienden sleuren mij maar mee eh en volgens mij is het echt wel een FEEST. :woohoo: :applause:

Spliffsnatcher

Legacy Member
10 days off is enorm goed, maar verwacht u zeker niet aan commerciele tinten.
Verre van zelfs.

10 days vinden sommigen die fuse goed vinden zelfs iets te art gericht en minder muziek. maar hey ikke aanwezig

Kid_C

Legacy Member
Spliffsnatcher zei:
10 days off is enorm goed, maar verwacht u zeker niet aan commerciele tinten.
Verre van zelfs.

10 days vinden sommigen die fuse goed vinden zelfs iets te art gericht en minder muziek. maar hey ikke aanwezig

Commerciele tinten zijn niet nodig, zolang de muziek maar goed zit :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
HOW MAN :P dit is wel ne superzalige line up! zeker present :D wil dit ni misse

KoenDK

Legacy Member
richie hawtin & craig :crazy:


dit is een lesje in muziek voor alle jump hardstyle fans :rofl:

Xavez

Legacy Member
KoenDK zei:
richie hawtin & craig :crazy:


dit is een lesje in muziek voor alle jump hardstyle fans :rofl:
²
en nu maar niemand tegen de schenen trappen of een "groep mensen stigmatiseren" xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan