Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roorback is misschien niet hetzelfde als de oude Sepultura, maar het is best wel goeie CD vind ik.alexii zei:Ze maken beiden kaka CD's tegenwoordig.
[TFL]Boozy zei:as sepultura headlined,ga ik
Tis veel maar als ze wat van hun andere cd's ook spelen ben ik zeer tevreden en is het geld het waard. Maar ben nog niet zeker of ik ga tis op een donderdag en ik kom van antwerpen.Anti-flag zei:concert van soulfly kost 25 euro![]()
Kging mss gaan met wa vrienden , maar tis toch beetje teveel geld![]()
sir oinksalot zei:teveel geld en enkel sepultura boeit me, hoewel ik die toch echt is graag live had gezien

ben ik ook een probleem ?sir oinksalot zei:laten we allemaal naar de 15 jarige gaan luisteren