The_Pacifist
Legacy Member
Dag jongens,
Bij deze verkoop ik mijn Zyxel DMA-2500 HD Streamer.
Het apparaat is aangekocht op 04-12-2009 en heeft 2 jaar fabrieksgarantie via Ibood.
Reden van verkoop: Het toestel spreekt me niet aan, is een miskoop geweest.
Ik denk dat het in totaal een 25 a 30uur dienst heeft gedaan. Voor de rest heeft het constant in stand-by mode gestaan.
Pakket bevat:
- de streamer (met laatste firmware)
- handleiding + cd met software
- stroomkabeltje
- HDMI kabel
- RCA kabel
- Ethernet kabel
- afstandsbediening+batterijen
Enige wat ik niet meer heb is de doos.
Richtprijs: 75 ~ 85 Euro excl verzending (goedkoopste op tweakers pricewatch is 164 Euro)
Bij deze verkoop ik mijn Zyxel DMA-2500 HD Streamer.
Het apparaat is aangekocht op 04-12-2009 en heeft 2 jaar fabrieksgarantie via Ibood.
Reden van verkoop: Het toestel spreekt me niet aan, is een miskoop geweest.
Ik denk dat het in totaal een 25 a 30uur dienst heeft gedaan. Voor de rest heeft het constant in stand-by mode gestaan.
Pakket bevat:
- de streamer (met laatste firmware)
- handleiding + cd met software
- stroomkabeltje
- HDMI kabel
- RCA kabel
- Ethernet kabel
- afstandsbediening+batterijen
Enige wat ik niet meer heb is de doos.
Richtprijs: 75 ~ 85 Euro excl verzending (goedkoopste op tweakers pricewatch is 164 Euro)
