MrZodiac
Legacy Member
Ik zou graag mijn professionele sampler van Yamaha (19" rack model) willen verkopen of eventueel ruilen.
Hij heeft een ram upgrade gehad (100MB)
Ook de firmware is fabrieks geupdate (dus V2 + V2 handleiding)
En er is een extra output board + dsp geplaatst (6 extra analoge en 2 digitale aansluitingen)
Dit is een vrij goede sampler met ingebouwde synth en lfo's. alles is erbij, handleidingen en sample cd.
Werkt op scsi, kan eventueel nog aan een scsi harddisk en cdrom geraken bij interesse.
Ik doe deze weg omdat ik hem nog maar zelden gebruik en eerder zoek naar desktop instrumenten.
Ruilen kan ook met pc, console of audio stuff... doe eventueel een voorstel (home cinema, tft scherm, bas gitaar, .....)
Min: 250€
Meeneem: 350€
Hij heeft een ram upgrade gehad (100MB)
Ook de firmware is fabrieks geupdate (dus V2 + V2 handleiding)
En er is een extra output board + dsp geplaatst (6 extra analoge en 2 digitale aansluitingen)
Dit is een vrij goede sampler met ingebouwde synth en lfo's. alles is erbij, handleidingen en sample cd.
Werkt op scsi, kan eventueel nog aan een scsi harddisk en cdrom geraken bij interesse.
Ik doe deze weg omdat ik hem nog maar zelden gebruik en eerder zoek naar desktop instrumenten.
Ruilen kan ook met pc, console of audio stuff... doe eventueel een voorstel (home cinema, tft scherm, bas gitaar, .....)
Min: 250€
Meeneem: 350€