Archief - witte nokia n97 te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GosU

Legacy Member
heb een nokia n97wit wel qwerty.
2maand oud, bijna geen gebruikerssporen op, bijna niets dus.
garantie werkt via nokia care point heb je overal in belgie en loopt via iemeinummer.
deze wil ik ruilen,
liefst voor
-samsung omnia hd
-samsung omnia pro qwerty(versie met toetsenbord)
-htc hd2

andere evenwaardige boden ook toegelaten.
geen minderwaardige toestellen aanbieden met opleg aub.
foto's kan ik maken voor dat we dan afspreken ofzo, maar is echt bijna niets aan te zien enz dusja...

The Architect

Legacy Member
Ik heb wel interesse in een ruil, je hebt in mijn post ook al iets achtergelaten.
Kan je even wat fotoot'jes maken en die doormailen naar: [email protected].

Ik heb nog een specifieke vraag, dit is met QUERTY toetsebord? Geen azerty?

GosU

Legacy Member
jep deze is wel met qwerty toetsenbord.
maar scheelt niet zo enorm veel hoor.
fotos zijn onderweg

The Architect

Legacy Member
Hmmm, dat is wel een min puntje. Maar het systeem, draait dat vlot? Zonder haperinge enzo? Toetsenbord reageerd ook snel? Slaagt niet soms letters over ofzo? Alles erbij met doos enzo?

GosU

Legacy Member
het systeem draait enorm vlot.
niet echt haperingen, soms bij muzieklijst of fotolijst openen heeft hij wel paar seconden nodig.
toetsenbord heeft wel ennige gewenning nodig met dat spatiebalk aan rechterkant is.
maar eenmaal gewoon kan u er rap op typen vindt ik.
en hij slaagt nooit een letter over

The Architect

Legacy Member
Ik heb ondertussen een paar review gezien van dit toestel en het is toch niet 100% wat ik zoek. Sorry, toch bedankt voor de moeite!!

Free Up!

GosU

Legacy Member
The Architect zei:
Ik heb ondertussen een paar review gezien van dit toestel en het is toch niet 100% wat ik zoek. Sorry, toch bedankt voor de moeite!!

Free Up!

oke, geen probleem.
nog veel geluk dan, hoop dat je vindt wat je zoekt.

Janluijtenjan

Legacy Member
Beste,

Ik heb een samsung omnia pro Querty,
ben bereid om te ruilen. Gsm is in zelfde staat als jouw toestel en reeds geupgrade naar windows mobile 6.5

Janluijtenjan

Legacy Member
ik heb de omnia pro B7610 querty..
ben bereid om te ruilen.. contacteer me op [email protected]
heb foto's beschikbaar + garantiebewijs, en alle onderdelen die in de doos zaten met doos krijg je er uiteraard bij..
groetjes

GosU

Legacy Member
@ nilli007: nee dank u, bb ben ik niet voor.

@janluijtenjan: pm sent

htc hd2 gaat wel voor als hij reageert

Beantje

Legacy Member
ruil zal niet doorgaan na veel lezen en kijken is het geen goede ruil
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan