GosU
Legacy Member
heb een nokia n97wit wel qwerty.
2maand oud, bijna geen gebruikerssporen op, bijna niets dus.
garantie werkt via nokia care point heb je overal in belgie en loopt via iemeinummer.
deze wil ik ruilen,
liefst voor
-samsung omnia hd
-samsung omnia pro qwerty(versie met toetsenbord)
-htc hd2
andere evenwaardige boden ook toegelaten.
geen minderwaardige toestellen aanbieden met opleg aub.
foto's kan ik maken voor dat we dan afspreken ofzo, maar is echt bijna niets aan te zien enz dusja...
2maand oud, bijna geen gebruikerssporen op, bijna niets dus.
garantie werkt via nokia care point heb je overal in belgie en loopt via iemeinummer.
deze wil ik ruilen,
liefst voor
-samsung omnia hd
-samsung omnia pro qwerty(versie met toetsenbord)
-htc hd2
andere evenwaardige boden ook toegelaten.
geen minderwaardige toestellen aanbieden met opleg aub.
foto's kan ik maken voor dat we dan afspreken ofzo, maar is echt bijna niets aan te zien enz dusja...