Ampie
Legacy Member
Heb deze ongeveer 2 weken maar is wat overkill voor me, had altijd eens een iphone willen proberen, maar gebruik meer of de helft van de features niet.
Heb hier al een bescherming voor gekocht van griffin terwaarde van 30€ en 3screenprotecters terwaarde van 15€
Het betreft een witte iphone. Foto's volgen nog.
Screenprotecters zitten nog in der verpakking!
Doos, usbkabel, lader factuur allemaal aanwezig nog iets meer op een jaar garantie!! Enkel oortjes zijn niet aanwezig heb die er zelf ook nie bijgekregen..
Meeneem 400€
Nieuwe Meeneem: 395€ exl!
Kan leveren in de buurt van oudenaarde pak max 15 - 20km der rond.
( btw het is een 16 GB)
Foto's!!
1
2
3
4
5
6
7
Heb hier al een bescherming voor gekocht van griffin terwaarde van 30€ en 3screenprotecters terwaarde van 15€
Het betreft een witte iphone. Foto's volgen nog.
Screenprotecters zitten nog in der verpakking!
Doos, usbkabel, lader factuur allemaal aanwezig nog iets meer op een jaar garantie!! Enkel oortjes zijn niet aanwezig heb die er zelf ook nie bijgekregen..
Meeneem 400€
Nieuwe Meeneem: 395€ exl!
Kan leveren in de buurt van oudenaarde pak max 15 - 20km der rond.
( btw het is een 16 GB)
Foto's!!
1
2
3
4
5
6
7
factuur is van 12/12/2008 dus net een jaar geweest.
de griffin case is in mijn ogen gwn mangnefiek.
