Archief - Witte Iphone 3g 16gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ampie

Legacy Member
Heb deze ongeveer 2 weken maar is wat overkill voor me, had altijd eens een iphone willen proberen, maar gebruik meer of de helft van de features niet.
Heb hier al een bescherming voor gekocht van griffin terwaarde van 30€ en 3screenprotecters terwaarde van 15€
Het betreft een witte iphone. Foto's volgen nog.
Screenprotecters zitten nog in der verpakking!
Doos, usbkabel, lader factuur allemaal aanwezig nog iets meer op een jaar garantie!! Enkel oortjes zijn niet aanwezig heb die er zelf ook nie bijgekregen..

Meeneem 400€
Nieuwe Meeneem: 395€ exl!
Kan leveren in de buurt van oudenaarde pak max 15 - 20km der rond.
( btw het is een 16 GB)
Foto's!!


1
2
3
4
5
6
7

Ampie

Legacy Member
Sappy086 zei:
Is het een belgische iphone?
zoja 350 euro afgehaald

Indien je bod bedoel is zonder case en zonder screenprotecters is wil ik je bod noteren. En ja het is een belgisch toestel.

@ b-Ball girl het is de 3G

Ampie

Legacy Member
Zal der wat fotokes van maken. Even geduld.
Foto's zijn toegevoegd!

Ludwig

Legacy Member
interesse hier.
Vroeg me af waar je die iPhone gekocht hebt?
Eerste eigenaar?

WTFMAN

Legacy Member
Ampie zei:
Enkel oortjes zijn niet aanwezig heb die er zelf ook nie bijgekregen..

Ludwig zei:
interesse hier.
Vroeg me af waar je die iPhone gekocht hebt?
Eerste eigenaar?

Aangezien dat hij zegt dat hij geen oortjes heeft bijgekregen , gok ik dat hij geen eerste eigenaar is ... ( bij een nieuwe zitten altijd oortjes in de doos ... )

Ludwig

Legacy Member
danku wtfman.
Hoe lang heeft vorige eigenaar toestel in bezit gehad?

dreps

Legacy Member
heel mooie prijs voor heel mooi toestel dus zeker een goede deal in mijn ogen (free up)

Ampie

Legacy Member
Nee, zoals ik al zei heb hem nog maar 2 weken, vorige eigenaar had hem sinds aankoop. Als ik hem gekocht heb lag hij al 2maand in de kast wegens aankoop blackberry.
Bedankt dreps voor de nette post :p :D factuur is van 12/12/2008 dus net een jaar geweest.
Ik heb er enkel vorige week vrijdag de Griffin case en de screenprotecters bij gekocht omdat ik wou dat hij goed beschermd was :) de griffin case is in mijn ogen gwn mangnefiek.

Rijder17ra

Legacy Member
20 INCL voor de griffin indien snelle afhandeling :baard:
Niet mogelijk = FREE UP ;)

Sappy086

Legacy Member
mijn bod dus van 350€ zonder de case en screenprotectors

Ampie

Legacy Member
Maak daar 365€ van en this een deal. Rijder17a niet genoteerd. Is pas van vrijdag.

Ampie

Legacy Member
Heb een bod gekregen via email
van Kapaza 360€ zonder extra's.

Ampie

Legacy Member
MaaktSMaakt niet uit heb bod via email ontvangen. En wegens weinig interesse sluit ik vandaag om 14u af.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan