QuietlyQuiet
Legacy Member
Ik heb via-via vernomen dat ik hier het best informatie over telefoons en dergelijke kan komen opvragen.
Bij deze: heeft iemand eraving met de Wi-fi c6000 , en wat zijn de indrukken / mogelijkheden / gebuiksvriendelijkheid en dergelijke hiervan?
Alvast bedankt
Bij deze: heeft iemand eraving met de Wi-fi c6000 , en wat zijn de indrukken / mogelijkheden / gebuiksvriendelijkheid en dergelijke hiervan?
Alvast bedankt