Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwertie zei:Hmm, nu moest ik toegeven dat'k zelf nog even moest piepen hoe het nu exact zat met de regels, maar als ik me er niet aan houd, wie moet het dan wel doen...
Ik citeer uit deze link:
Aangezien ik om 0u ging afsluiten denk ik dat zodiac de bieding heeft gewonnen, @ capaldi, hopelijk vind je dit niet erg, je moest idd nog een tv-kaart kopen die je toch iets van 40€ kost dacht ik.
Rimpel zei:Was er vroeger niet zo'n regel dat er bij een bod op sluitingsuur nog een hoger bod mocht geplaatst worden 15 minuten na dat sluitingsuur?
Of heeft m'n weelderige fantasie dit nu zelf uitgevonden?
@longpatje: logischerwijze volgens uw logica...want 0.00 duurt een minuut lang. Afsluiten kan in principe op het einde van die minuut en dan hou je je nog steeds aan je woord. Elk bod binnen die minuut is dus nog binnen tijd. (Volgens mijn logischerwijze)


Kwertie zei:Mja, bieden kan tot 0u00, feit dat er op 0u gepost werd is het al NA 0:00:00 om exact te zijn ja, ik vraag het nog even na bij m'n collega's, ik wil niets liever dan dat alles juist verloopt.
.