Archief - Ultradunne GSM: Samsung U600

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

giele

Legacy Member
Ik verkoop een de ultradunne Samsung U600, in de originele doos.
Zit in de handleiding, met USB kabeltje (voor op te laden) en Software.

GSM is gebruik en heeft paar krasjes, maar niet storend, zit een beschermfolie
op het scherm. Heeft de laatste Samsung Firmware.

Gaat weg via omstandigheden...

- 3.2 MP camera
- Flash
- Auto Focus
- BlueTooth v2
- EQ
- MP3-Speler
- hoofdtelefoon
- touchbuttons
- Slide design
- ...


Prijs:

Min: 140 Euro
Meneem: 155 Euro
Verzend: 4.30 (+4 Euro indien aangetekend)

nOOb 001

Legacy Member
hoe oud, waar aangekocht?
nog garantie, wat eigen foto's
mss intresse hier

Siskos

Legacy Member
Zou ook graag wat foto's zien.... lijkt me een leuk kerstcadeautje :p

giele

Legacy Member
Foto's komen,

Garantiekaart zit erbij
aangekocht via internet
40 daagjes oud ongeveer

giele

Legacy Member
Kaartje 512Mb kanjer wel bij krijgen... Maar weet niet zeker.

Foto's over 10minuutjes!

giele

Legacy Member
ben aan het revalideren van een operatie dus dat zit er niet meteen in. Via de post kan het wel in mechelen geraken ;)

BloodSeaker

Legacy Member
aan noob 001: ik heb zelf de U700 van SAmsung (gelijkaardig toestel, maar nog wat meer design). Ik moet zeggen dat de batterij niet bijster lang meegaat. Ik schat een 4 dagen. Maar wanneer je telefoneert en geregeld smst of zo, dan loopt dat aardig terug. Ervoor had ik Sony Ericsson, waar ik makkelijk met bellen een 7-8 dagen toekwam en bijna 14 dagen bij weinig gebruik.

If you a buy a Samsung, go for the design.

deathsythe

Legacy Member
khem de u600, en batterij gaat max 3 dage mee, als je belt en sms't. Als je veel met de camera rondloopt bijv kan dat al 2.5 dage zijn. intern geheugen is 60 mb btw, khem ier onlangs een foto geupped getrokken met het toestel. ;
http://img295.imageshack.us/img295/7449/spa0065sri6.jpg max settings en hoogste reso gelofek,

btw tis een prachttoestel, ma zoals reeds gezegd, ga voor samsung voor het design.

enjuu

Legacy Member
hier een bod van 145 euro als je me kan garandere dat de batterijduur toch wel ongeveer 3 dagen en is.
Ik heb onlangs een 2de hands gsm gekocht waarvan de batterij een paar uur mee ging ook al zei de verkoper iets anders.
Grtz

giele

Legacy Member
Hangt er gewoon heel dik vanaf wat je ermee doet, geregeld bellen, sms, mms en foto's laten de batterij toch wel 3-4 dagen werken.

Hangt ook zeer veel van je instellingen af ( Bluetooth, EQ, verlichting, achtergrond, ...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan