Archief - TV Philips 70cm CRT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killerbee

Legacy Member
TE KOOP

1 x TV Philips 70cm CRT
foto 1
foto 2
foto 3
Doet nog perfect zijn werk zoals het moet.
Met afstandsbediening.
Met SCART-, antenne/kabel- en cinch-aansluiting, ideaal voor XBOX, PlayStation.

REDEN
Gaat weg wegens aankoop nieuwe LCD TV.

REGELS
Startprijs bedraagt 1 euro, en deze bieding loopt tot volgende week dinsdag, zelfde tijd. Object is af te halen te Deerlijk, West-Vlaanderen.

fromalk

Legacy Member
10€ onder voorbehoud, straks is aan vriendin voorstellen ;)

Foryow

Legacy Member
Is het mogelijk dat jij die tv kan voeren ?
Anders moet ik me bod aflassen wegens dat het niet mag van ouders .. sorry

killerbee

Legacy Member
een vriendin van me woont in moerkerke, misschien kan je tot daar geraken ? ik vermoed dat da nie zo ver ligt van zeebrugge? eventueel kan ik het wel nog opsturen, maar daar zijn natuurlijk extra kosten aan verbonden, ik vermoed da da op 15 euro zal komen...

bieding loopt nog tot morgenavond 20u, komaan mensen :applause:

Foryow

Legacy Member
Moerkerke kan lukken, maar er ligt nog geen datum vast wanneer ik die dan zou kunnen halen ;)

VirToX

Legacy Member
Moest het niet lukken, dan stel ik me ook kandidaat om deze te kopen.... Foryow heeft natuurlijk voorrang gezien ik wat aan de late kant ben :)

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Indien foryow toch de tv wilt, en hij wordt overboden dan kan hij jou een negatieve itrader geven.

Waarom?

--> REGELS

Startprijs bedraagt 1 euro, en deze bieding loopt tot volgende week dinsdag, zelfde tijd. Object is af te halen te Deerlijk, West-Vlaanderen.

Het is maar dat je het weet he ;)

grtz

Foryow

Legacy Member
CreaTe@SoF2 zei:
Indien foryow toch de tv wilt, en hij wordt overboden dan kan hij jou een negatieve itrader geven.

Waarom?

--> REGELS

Startprijs bedraagt 1 euro, en deze bieding loopt tot volgende week dinsdag, zelfde tijd. Object is af te halen te Deerlijk, West-Vlaanderen.

Het is maar dat je het weet he ;)

grtz

He gots a point ..

killerbee

Legacy Member
ok, sry, verward met een andere verkoop ^^

@Foryow: bieding gewonnen, maar ik ga echt niet zoveel moeite doen om die tv naar u te brengen, eventueel pakketpost = +- 15 euro

killerbee

Legacy Member
60 km is me net iets te ver waarvoor slechts 15 euro werd geboden...

Foryow

Legacy Member
Ga je niet in de komende week naar je vriendin ? Terwijl kan je dan die tv daar afdroppen in Moerkerke en kan ik erachter gaan
Zoniet, met wat ga je verzenden ? Post ? Kiala?

killerbee

Legacy Member
't is niet dat ik iedere week naar die vriendin ga, trouwens ik ga zelf nooit naar moerkerke in feite
in 't begin van mijn topic had ik immers vermeld dat enkel afhaling mogelijk is. Dus wat mij betreft gaat de TV naar Lightke, die al liet weten dat afhaling geen enkel probleem is.

Foryow, misschien kan je zelf nog eens rondneuzen op het 9-lives-forum of op 2dehands.be. Ik ben zeker dat je iets gelijkaardigs vindt aan +- dezelfde prijs, maar iets dichter bij huis ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan