|-Black-|
Legacy Member
Mijn xbox (met 2 controllers) is in perfecte staat. Hij werkt nog voor 100%, controllers zijn niets versleten en zien er mooi uit. Doos heb ik echter niet meer.
Als games heb ik:
Halo
Doom3
Shrek2
Oddworld Munch's oddysee (wel de franstalige versie van dit spel)
Project gotham racing
Counterstrike
Dead or alive 3
Tom clancy's Ghost Recon.
Wat ik zoek is een gamecube. Games spelen geen rol, aangezien ik al wat games krijg van vrienden.
Ik ben wel nog op zoek naar zelda the windwaker.
Ik woon in oudenaarde, maar ook om de 2 weken in buggenhout. Ruilen heb ik het liefst in buggenhout.
Als games heb ik:
Halo
Doom3
Shrek2
Oddworld Munch's oddysee (wel de franstalige versie van dit spel)
Project gotham racing
Counterstrike
Dead or alive 3
Tom clancy's Ghost Recon.
Wat ik zoek is een gamecube. Games spelen geen rol, aangezien ik al wat games krijg van vrienden.
Ik ben wel nog op zoek naar zelda the windwaker.
Ik woon in oudenaarde, maar ook om de 2 weken in buggenhout. Ruilen heb ik het liefst in buggenhout.
