superjeltsin
Legacy Member
Ik zet mijn SE Xperia Zwart QWERTY te ruil. Hij is in perfecte staat vooraan, maar heeft enkele krasjes op de batterijcover.. Er zit een kaartje van 4 GB en hij draait de TOUCH-IT 10.3 rom (WWE) perfect in combinatie met SPB Shell 3.0. Er staat WM 6.1 op en heeft GPS icm TomTom7.
Ik heb hem gewonnen met MSN dus geen factuur maar wel nog garantie via IMEI (1 jaar en paar maand)
Ik zou graag ruilen tegen een Androidphone, een E71 (staat? opleg?) of een iPhone.
MVG
Ik heb hem gewonnen met MSN dus geen factuur maar wel nog garantie via IMEI (1 jaar en paar maand)
Ik zou graag ruilen tegen een Androidphone, een E71 (staat? opleg?) of een iPhone.
MVG

