jonathan_d11
Legacy Member
Hey,
Ik verkoop of te ruil mijn htc tegen een andere smartphone.
Voorkeur:
iPhone 3GS (+ opleg van mijn kant)
Of andere leuke htc's
HTC Hero Brown + 2GB microSD kaartje
+ originele doos en toebehoren met garantie tot oktober 2011
Gsm verkeert in zeer goede staat , geen krassen of dergelijke.
Voor foto's stuur PM dan stuur ik ze door via email
Ik verkoop of te ruil mijn htc tegen een andere smartphone.
Voorkeur:
iPhone 3GS (+ opleg van mijn kant)
Of andere leuke htc's
HTC Hero Brown + 2GB microSD kaartje
+ originele doos en toebehoren met garantie tot oktober 2011
Gsm verkeert in zeer goede staat , geen krassen of dergelijke.
Voor foto's stuur PM dan stuur ik ze door via email
