Archief - [TR] DVD's (oa Unleashed, Blow, Boondock Saints,...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

valdemaniak

Legacy Member
mannekes, volgende leuke films heb ik genoeg gezien en mogen dus weg, alle dvd's zijn in krasvrije staat, ook de hoesjes zijn prima!
het gaat om:

red planet
boondock saints
the lost battalion
blow
from hell
the sin eater
danny the dog aka unleashed

liefst had ik geruild met iemand uit de buurt, ik zoek bv. Escape from NY, Over the top, Total Recall, Enemy at the Gates, State of Grace, Sexy Beast, Ace Ventura 1 en 2 of andere Jim Carrey komedies, Indiana Jones box, Once upon a time in America, Gotti, Shallow Grave, Heat, Ghost Dog, Remains of the Day, The Shining, BRASSED OFF (!!!), Rob Roy,...

afin soit, andere voorstellen zijn ook zeker welkom! :niceone:

Indien geen ruil bereikt kan worden wil ik eventueel wel overstappen op verkoop, maar dat kondig ik ten gepaste tijde dan wel aan!

Fruitkwekerke

Legacy Member
ik heb hier een documentaire over de strijd om iwo jima, het staat niet op je verlanglijstje maar kga het toch maar eens proberen.

ruilen voor boondock saints ?

valdemaniak

Legacy Member
helaas, geen interesse in docus - toch bedankt voor het voorstel!

misschien ook nog even vermelden dat het niet per sé 1 film tegen 1 moet zijn (dus een nieuwere film tegen x-aantal van mijn lijstje) en als iemand een leuke blu-ray/dvd box heeft liggen is het bv. heel het pakket tegen die blu-ray/dvd box.

mythe

Legacy Member
Verkoop je eventueel? Want the lost batallion en boondock saints interesseren mij wel.
Heb wel dvd's liggen, maar toch niet echt veel :p. Enkel toppers dat ik niet kwijt wil.

En een paar cliche films, two weeks notice, enemy behind the lines, ...

schep

Legacy Member
heb ook wel interesse in boondock saints, mr heb geen ruilmateriaal

valdemaniak

Legacy Member
als ik niet tot een ruil kom ga ik wel verkopen ja

laten we zeggen dat als ik vandaag of morgen geen ruil bereik, ik in het weekend laat bieden hierop

mythe

Legacy Member
Ej, da tel niet :p. Geef mij tijd tot van de weekend. Weet gewoon mijn DVD's niet vanbuiten dat ik wil ruilen, liggen thuis.

Jarhead misschien.

valdemaniak

Legacy Member
ja tuurlijk krijgt gij tijd tot vant weekend! iedereen hoor, ruilvoorstellen krijgen sowieso voorrang, zelfs als er geboden wordt (tenzij ik van heel het pakketje ineens afgeraak)

Jarhead bv. heb ik alvast interesse in...

EDIT: ik heb er helemaal niet bij stilgestaan, maar ruilen moet niet per sé tegen films hoewel dat het leukste blijft... ook ruil tegen een game (x360 of ps3) of cd's (metal) is mogelijk, sorry voor de laattijdige aanvulling

Mephisto

Legacy Member
Toevallig geen interesse in een/meerdere van volgende cd's:
Emperor - Scattered ashes (2CD)
Enthroned - The blackend collection (4CD)
God Dethroned - Into the lungs of hell (limited 2CD)
(als je wil met gratis promo-cd The Lair of the White Worm)
Mayhem - European legions: live in Marseille 2000 (DVD)

Heb zelf wel interesse in blow en the lost battalion. :)

valdemaniak

Legacy Member
in de Emperor en Enthroned cd's heb ik wel interesse. Maar dan stel ik voor heel mijn pakket tegen die 2 van jou. Wat denk je?

Anders wacht ik nog even tot er nog aanbiedingen voor het ruilen van films komt...

mythe

Legacy Member
Jarhead dan wel voo the lost batallion en the boondock saints, jarhead is immers nog niet zo oud.

Denk zelfs dat hij nog sealed is, had hem gezien in de cinema, vond hem geweldig, had hem dan gekocht, maar nooit bekeken doordak hem al gezien had :).

valdemaniak

Legacy Member
mythe, daar kan ik zeker mee akkoord gaan - maar enkel als een pakketruil niet bereikt wordt (krijgt voorrang zoals hierboven vermeld). Met Mephisto wil ik ruilen indien hij die twee items (6cd's) wil ruilen tegen mijn dvd's.

Als dat niet doorgaat, is uw voorstel dus meteen een deal - we wachten dus nog op bericht van mephisto

Mephisto

Legacy Member
valdemaniak zei:
in de Emperor en Enthroned cd's heb ik wel interesse. Maar dan stel ik voor heel mijn pakket tegen die 2 van jou. Wat denk je?
Heb vooral interesse in blow en the lost battalion.
From hell en unleashed zou eventueel ik nog wel willen.
Boondonck saints heb ik al (maar daar is precies nog wel interesse voor, kan die hier wel zelf te koop zetten)
Maar die overige dvd's zeggen mij niet zo veel...
Maar wil wel ruilen hoor.
Jouw 5 dvd's plus paar euro opleg tegen emperor dubbelcd en enthroned-box?

valdemaniak

Legacy Member
dan zou ik dus opsturen:
boondock saints
the lost battalion
blow
from hell
unleashed

voor de emperor en enthroned?

Lijkt me een leuke deal en dan ben ik eigenlijk van al mijn films af. Alleen die paar euro opleg lijkt me wat overbodig niet? Ik ga toch wel wat portkosten hebben denk ik als ik ze compleet in doosje opstuur. Ik prefereer gewoon zo ruilen, wat denk je?

Mephisto

Legacy Member
valdemaniak zei:
dan zou ik dus opsturen:
boondock saints
the lost battalion
blow
from hell
unleashed

voor de emperor en enthroned?

Lijkt me een leuke deal en dan ben ik eigenlijk van al mijn films af. Alleen die paar euro opleg lijkt me wat overbodig niet? Ik ga toch wel wat portkosten hebben denk ik als ik ze compleet in doosje opstuur. Ik prefereer gewoon zo ruilen, wat denk je?
Die opleg stelde ik voor omdat je eerst je hele pakket (7dvd's) wou ruilen, terwijl ik er maar 5 van neem. :)
Maar goed, jij zal wel wat meer verzendingskosten moeten betalen. Voor mij is het goed, dan ben ik er ook vanaf.

Wel nog even opmerken:
Cd's zijn in perfecte staat, zijn amper afgespeeld.
Van 1 van de cd-houders (:s) zijn er zo 3 tandjes afgebroken (is altijd zo geweest), maar de cd blijft nog op zijn plaats zitten. Als je wil, kan ik een foto trekken maar het is echt maar een kleinigheidje. :)
Kheb hier ook zo geen andere cd-box liggen anders zou ik wel wisselen.

valdemaniak

Legacy Member
ja da's natuurlijk wel wat spijtig van die cd-houders... maar het is op zich een faire, leuke deal. ik stuur je een pm met gegevens.

mythe bedankt voor je interesse, maar wegens het combineren van 5 films heeft dit voorrang gekregen

zijn dan nog beschikbaar:
red planet
the sin eater

Mephisto

Legacy Member
@ Mythe, schep, Fruitkwekerke:

Ik heb Boondonck Saints zelf al, dus zo gauw ik het pakket heb, verkoop ik een exemplaar. Zal hier wel een thread aanmaken dan. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan