Archief - TomTom One (v2) Benelux

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cartmaan

Legacy Member
Ik verkoop mijn TomTom GPS met een Benelux map. Het is ongeveer een jaar oud. De doos vind ik jammer genoeg niet meer.

Minimumprijs: 125 EUR afgehaald
Meeneemprijs: 150 EUR afgehaald


- Afhalen kan in Mechelen stad.
- Bij voorkeur geen verzending.

K3nsh1n

Legacy Member
als je een maand kan wachten ben ik wel geinterseerd , eb dan een auto

Cartmaan

Legacy Member
De factuur kan ik niet terugvinden. Ik zal morgen eens bij mijn ouders thuis zien, eventueel ligt de doos & factuur daar op zolder.

K3nsh1n: mijn voorkeur gaat uiteraard op een directe verkoop. Dus tenzij er geen andere interesse is, ga ik eerst in andere richtingen zien. Of je kan hem eventueel nu al kopen.

Extremengine

Legacy Member
Is alles bijgeleverd zoals:
kaart benelux
autolader
autohouder met zuignap
gebruikshandleiding
USB-kabel
factuur ?
Vind de meeneemprijs wa hoog ingesteld.
Een nieuwe Tomtom one benelux (V3 = nieuwere versie)
kost nog 159€
Garantieperiode is 12maand dacht ik voor een Tomtom. (is dus verlopen)
Zou je te vinden zijn voor een ruil ?(stuur anders eens PM met wat je wil ruilen ofzo)

greetz

Cartmaan

Legacy Member
Aangezien ik de doos niet kan terugvinden, zit de handleiding er niet bij. De USB-kabel kan ik niet direct terugvinden, maar dat koop ik eventueel wel even zelf, het is toch een standaard USB-kabel. De factuur is niet aanwezig, maar zoals je zelf zegt zal de garantie wel verlopen zijn.

Waar kan je hem voor 159 EUR vinden? Zelf heb ik hem enkel duurder teruggevonden. Als dat idd zo is verlaag ik mijn prijs natuurlijk.

Voorlopig geen interesse in ruilen. Het geld kan van pas komen dezer dagen.

Azgard

Legacy Member
Extremengine zei:
Is alles bijgeleverd zoals:
Vind de meeneemprijs wa hoog ingesteld.
Een nieuwe Tomtom one benelux (V3 = nieuwere versie)
kost nog 159€

greetz

Hebde daar een linkje van?

Cartmaan

Legacy Member
Bedankt voor de link. Bij deze verlaag ik mijn prijs:

Minimumprijs: 105 EUR afgehaald
Meeneemprijs: 120 EUR afgehaald

Cartmaan

Legacy Member
auto-oplader;
benelux kaartje;
autohouder met zuignap

is aanwezig.

Cartmaan

Legacy Member
Dat gaat zeker, dan moet je er enkel een nieuw SD-kaartje insteken.

Big.loco.poco

Legacy Member
Hmm kwil u ervoor wel 100e geven als je toevallig langskomt in genk of omstreken...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan