XYRIS
Legacy Member
snelle_eddy zei:opel corsa, maar maakt niet uit welk merk je hebt. mijn ouders hebben een renault ook al met zo een voorruit en daar lukt het ook niet mee. (het is idd beide juist zonnewerende of hittewerende
). mss moet ik eerst eens research doen welke gps er wel een signaal kan ontvangen door zo een ruit?
vanic zei:geen enkele... je moet hiervoor een extra versterkende antenne gebruiken ... die je dan aan de "uitsparing" in je ruit plaatst of op een andere plaats in de wagen ... of eerst eens proberen of je beter ontvangst hebt als je hem aan jou linkerkant plaatst ipv in het midden
TomTom External Antenna - TomTom GPS sat nav
maar dit hoort eigenlijk allemaal niet thuis in deze verkoopsthread
zo'n 730 is zeer zeker een goed toestel
Ik zie m'n broer straks, ik zal hem vragen is een de gps bijt e houden en
te testen als hij rijd..
Mag ik ter informatie vragen wat uw bod is? Dat het de moeite waard is..
Ik verkoop zowieso niet onder richtprijs
. (het is idd beide juist zonnewerende of hittewerende
... je moet hiervoor een extra versterkende antenne gebruiken ... die je dan aan de "uitsparing" in je ruit plaatst of op een andere plaats in de wagen ... of eerst eens proberen of je beter ontvangst hebt als je hem aan jou linkerkant plaatst ipv in het midden