Archief - TomTom GO730

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
snelle_eddy zei:
opel corsa, maar maakt niet uit welk merk je hebt. mijn ouders hebben een renault ook al met zo een voorruit en daar lukt het ook niet mee :-). (het is idd beide juist zonnewerende of hittewerende :-) ). mss moet ik eerst eens research doen welke gps er wel een signaal kan ontvangen door zo een ruit?

vanic zei:
geen enkele ;) ... je moet hiervoor een extra versterkende antenne gebruiken ... die je dan aan de "uitsparing" in je ruit plaatst of op een andere plaats in de wagen ... of eerst eens proberen of je beter ontvangst hebt als je hem aan jou linkerkant plaatst ipv in het midden
TomTom External Antenna - TomTom GPS sat nav

maar dit hoort eigenlijk allemaal niet thuis in deze verkoopsthread

zo'n 730 is zeer zeker een goed toestel


Ik zie m'n broer straks, ik zal hem vragen is een de gps bijt e houden en
te testen als hij rijd..


Mag ik ter informatie vragen wat uw bod is? Dat het de moeite waard is..
Ik verkoop zowieso niet onder richtprijs

snelle_eddy

Legacy Member
ik denk dat ik geen bod ga plaatsen. niet omdat die 730 een slechte gps is maar omdat garmin die nüMaps Lifetime heeft. als er iets soortgelijks bestaat voor tomtom ben ik wel zeer geintreseerd in uw gps.

sorry voor alle offtopic reply's in uw verkoop thread

veel geluk nog met de verkoop van uw gps

snelle_eddy

Legacy Member
ja maar bij garmin is dit levenslang voor 120€ bij tomtom blijf je vastzitten met jaarlijkse of /quartaal kosten en ik wil er in 1 klap vanaf zijn

vanic

Legacy Member
snelle_eddy zei:
ja maar bij garmin is dit levenslang voor 120€ bij tomtom blijf je vastzitten met jaarlijkse of /quartaal kosten en ik wil er in 1 klap vanaf zijn

10 euro/kwartaal is 40 euro/ jaar ... dan ben je al 3 jaar verder ;)

Het abonnement geldt zolang Garmin updates aanbiedt voor het specifieke PND model en er kaart updates beschikbaar zijn van de kaartleverancier.
dus ja wat is levenslang :p

je kan ook geen Garmin 2é hands kopen met zo'n abbo aangezien het abbo niet overdraagbaar is ... dus je moet opnieuw een abbo kopen

trouwens als je iet of wat de weg kunt ... dan kan het zonder dat abbo bij tomtom ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan