Archief - TomTom Go 910 + shitload accesoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Caracalla

Legacy Member
Ik heb hier nog een kapotte tomtom go 910.
M'n vriendin heeft er de verkeerde lader op gestoken en er kwam een rookpluimpje uit...

Nu heb ik wel alle accesoires nog (en de tomtom zelf ook)
De TomTom is dus nog goed voor onderdelen ofzo.

Ik heb ook nog:
- 2 autoladers
- Een 3,5 <=> 3,5 jack van TomTom zelf
- een lader met voet om aan je USB van je pc te hangen en voor communicatie tussen PC en TomTom
- De hanger voor op de voorruit
- De afstandsbediening van de TomTom (TomTom Go remote)
- De gewone lader met voet voor het stopcontact
- De externe microfoon


bieden zou ik zeggen

Caracalla

Legacy Member
afstandsbediening en extra autolader zijn er alleszins al niet standaard bij

de rest weet ik het niet zeker, want de gps was niet van mij
accesoires verkoop ik trouwens ook apart
maar het pakket heeft voorrang

Zatte_Bjorn

Legacy Member
Hoeveel voor de hanger op de vooruit? (Dit is toch zo eentje die ook op 710 past hé?)

Che Guevara

Legacy Member
bij was de afstandsbediening er standaard bij en denk de twee autoladers ook zou anders ni weten hoe het komt dat ik er twee heb liggen want heb nooit iets bijgekocht daarvoor
in elk geval succes met de verkoop en spijtig dat hij stuk is want is goei machientje

Caracalla

Legacy Member
@ zatte bjorn

volgens deze website is alles van de go510, 710 en 910 onderling wisselbaar
TomTom GO 710 Additional Home Dock, TomTom GO 710 Accessories

nadeel is dat het ding, hoe ik het ook plooi hoger is dan 3cm
opsturen met kiala zal dus voordeligst zijn, anders is't kilopost

Op de website van Tomtom kost deze dock 39.90 euro
TomTom GO 710 - TomTom Originals - TomTom navigatiesystemen (en wat scrollen)

ik denk aan 10 euro inclusief verzending met kiala? indien verzending met de post 13 euro inclusief


@ché
dat was inderdaad een supergoed ding



Extra info
De autolader is geschikt voor
Voor GO, GO 300, GO 500, GO 700, GO 510, GO 710, GO 910, NAVIGATOR 5, MOBILE 5, NAVIGATOR 6 + GPS receiver, ONE, RIDER 2nd edition, RIDER

De Externe microfoon voor handsfree is geschikt voor
Voor GO 500, GO 700, GO 510, GO 710, GO 910

De afstandsbediening is geschikt voor
Voor GO 500, GO 700, GO 510, GO 710, GO 910

Dockingstation en ruit-montage-kit is geschikt voor
Voor GO 510, GO 710, GO 910

zipper

Legacy Member
Voor 10 euro (verzending met Kiala) of 13 euro (verzending met de post) wil ik die dock (hanger voor op de voorruit) graag van je kopen.

Caracalla

Legacy Member
genoteerd, maar je begrijpt dat ik nu natuurlijk ook nog wacht op zatte bjorn
indien tegen vanavond 23:45 geen hoger bod op de dock, dan win je hem (24u regel is hier eerlijkst denk ik)

Caracalla

Legacy Member
zozo, genoteerd, ook hier geldt de 24u regel hé

P.S. zeker daj nix bijbestelt? :p verzendkosten blijven 3 euro dusja... :)

zipper

Legacy Member
Sorry "Zatte"_Bjorn, 15 euro verzending via Kiala inbegrepen voor die dock of hanger of houder of whatever......

Caracalla

Legacy Member
weermaals genoteerd en 24u regel

ook voor jou zipper, zeker dat je nix bijbestelt zoals de USB houder of een extra auto-lader ;)?

zipper

Legacy Member
Bedankt Zatte_Bjorn:niceone:. Eigenlijk heb ik dit gekocht voor mijn moeder. De houder van haar Tom Tom 910 is reeds een tijdje stuk. Ze zal er blij mee zijn :crazy:

Caracalla

Legacy Member
ok, pm is onderweg

verder wordt niets meer verkocht want de rest gaat op ebay
maar de 9-lives vrienden krijgen altijd voorrang voor alles op ebay gaat ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan