Caracalla
Legacy Member
Ik heb hier nog een kapotte tomtom go 910.
M'n vriendin heeft er de verkeerde lader op gestoken en er kwam een rookpluimpje uit...
Nu heb ik wel alle accesoires nog (en de tomtom zelf ook)
De TomTom is dus nog goed voor onderdelen ofzo.
Ik heb ook nog:
- 2 autoladers
- Een 3,5 <=> 3,5 jack van TomTom zelf
- een lader met voet om aan je USB van je pc te hangen en voor communicatie tussen PC en TomTom
- De hanger voor op de voorruit
- De afstandsbediening van de TomTom (TomTom Go remote)
- De gewone lader met voet voor het stopcontact
- De externe microfoon
bieden zou ik zeggen
M'n vriendin heeft er de verkeerde lader op gestoken en er kwam een rookpluimpje uit...
Nu heb ik wel alle accesoires nog (en de tomtom zelf ook)
De TomTom is dus nog goed voor onderdelen ofzo.
Ik heb ook nog:
- 2 autoladers
- Een 3,5 <=> 3,5 jack van TomTom zelf
- een lader met voet om aan je USB van je pc te hangen en voor communicatie tussen PC en TomTom
- De hanger voor op de voorruit
- De afstandsbediening van de TomTom (TomTom Go remote)
- De gewone lader met voet voor het stopcontact
- De externe microfoon
bieden zou ik zeggen

verzendkosten blijven 3 euro dusja...
?