Archief - [TK/TR]iPod Black 30GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
Ik verkoop mijn iPod 30GB, de zwarte versie.
Het gaat om de 1ste generatie van de movie reeksen, niets slechter aan, gewoon dat je die EA games niet kan spelen, maar is daarvoor zoveel minder waart niet.

Nuja, voordeel is, er is nog GEEN KRAS op te bespeuren aangezien mijn iPod steeds in een iSkin hoesje heeft gezeten.

Reden van verkoop: ik zou een iRiver of iAudio willen kopen (alleszins iets kleiner). Ruilvoorstellen mogen er altijd vallen! Hou er wel rekening mee dat bijna enkel ruilen met iRiver of iAudio (Cowon) mij interesseert.

Minimumprijs: 170 euro
Meeneemprijs: 200 euro

De iPod kan aangetekend verzonden worden, bij niet aangetekende verzending vallen de risico's van verlies of andere zaken via kopers zijde.

Inclusief iSkin en netadapter

Veel succes!

*Edit: Staat nu ook op Tones forum*

L!ve

Legacy Member
Hoelang gaat de batterij nog mee??
Foto's mogelijk?
Zit die Iskin er dan ook bij?

mythe

Legacy Member
Als iSkin er bij komt te zien + 20 euro. Dan krijg je iSkin mee geleverd.
Foto's zal ik ergens vanavond nog posten, als het lukt want zit op veilige modus mits PC flipt :p.

Batterij gaat nog vrij goed mee. 10 uur ofzo.

Datum aankoop: als ik mij niet mits ergens oktober-november 2005.
Maar k'heb hem half jaartje terug van garantie en dan direct in iSkin gestoken. Er is werkelijk geen kras te besporen.

*ruil met andere MP3 gaat wel nog steeds voor op de verkoop. Moet wel iRiver of iAudio zijn, anders gaan cash weer voor :p.

mythe

Legacy Member
iSkin en Netadapter worden nu aan zelfde meeneemprijs verkocht.

Kan nog steeds appart verkocht worden, 10 euro voor iSkin en 10 euro voor netwerk adapter.
Dan valt de prijs van iPod naar - 15 euro op de meeneemprijs en minimumprijs.

Optec

Legacy Member
Maar k'heb hem half jaartje terug van garantie .." ??
Wat was er mis mee??

-Draco-

Legacy Member
kijk je even naar mijn post op tones?
wie weet kunnen we iets regelen...

mythe

Legacy Member
Meeneemprijs: 190 euro
Accesoires (iSkin + Netadapter) inbegrepen.

*Staat nu ook op InterMactivity forum

*iPod is normaal verkocht. Als hij morgen afgehaald wordt tenminste :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan