mythe
Legacy Member
Ik verkoop mijn iPod 30GB, de zwarte versie.
Het gaat om de 1ste generatie van de movie reeksen, niets slechter aan, gewoon dat je die EA games niet kan spelen, maar is daarvoor zoveel minder waart niet.
Nuja, voordeel is, er is nog GEEN KRAS op te bespeuren aangezien mijn iPod steeds in een iSkin hoesje heeft gezeten.
Reden van verkoop: ik zou een iRiver of iAudio willen kopen (alleszins iets kleiner). Ruilvoorstellen mogen er altijd vallen! Hou er wel rekening mee dat bijna enkel ruilen met iRiver of iAudio (Cowon) mij interesseert.
Minimumprijs: 170 euro
Meeneemprijs: 200 euro
De iPod kan aangetekend verzonden worden, bij niet aangetekende verzending vallen de risico's van verlies of andere zaken via kopers zijde.
Inclusief iSkin en netadapter
Veel succes!
*Edit: Staat nu ook op Tones forum*
Het gaat om de 1ste generatie van de movie reeksen, niets slechter aan, gewoon dat je die EA games niet kan spelen, maar is daarvoor zoveel minder waart niet.
Nuja, voordeel is, er is nog GEEN KRAS op te bespeuren aangezien mijn iPod steeds in een iSkin hoesje heeft gezeten.
Reden van verkoop: ik zou een iRiver of iAudio willen kopen (alleszins iets kleiner). Ruilvoorstellen mogen er altijd vallen! Hou er wel rekening mee dat bijna enkel ruilen met iRiver of iAudio (Cowon) mij interesseert.
Minimumprijs: 170 euro
Meeneemprijs: 200 euro
De iPod kan aangetekend verzonden worden, bij niet aangetekende verzending vallen de risico's van verlies of andere zaken via kopers zijde.
Inclusief iSkin en netadapter
Veel succes!
*Edit: Staat nu ook op Tones forum*
.
.
.