Leopold1964
Legacy Member
Hallo iedereen,
Hierbij verkoop of ruil ik deze 2 Blu-Rays:
- The Punisher, deze is 1x bekeken.
- Spiderman 3 2disc special edition met meer dan 2 uur aan extra's!, Deze zit nog in het plastiekje, dus sealed.
Aub. altijd exl. bieden!
Ik ben niet verantwoordelijk voor niet aangekomen zendingen als u wilt dat ik deze opstuur via taxipost secure ( verzekerd tot 500 euro ) kost dit 6.70 euro dacht ik.
De pakjes worden verzonden in een bubbel/schuim enveloppe!
Ruilen kan tegen andere blu-ray's!
Als we ruilen hoop ik dat het goed gaat, want dan is het de eerste keer voor mij
happy bieden! (;
Hierbij verkoop of ruil ik deze 2 Blu-Rays:
- The Punisher, deze is 1x bekeken.
- Spiderman 3 2disc special edition met meer dan 2 uur aan extra's!, Deze zit nog in het plastiekje, dus sealed.
Aub. altijd exl. bieden!
Ik ben niet verantwoordelijk voor niet aangekomen zendingen als u wilt dat ik deze opstuur via taxipost secure ( verzekerd tot 500 euro ) kost dit 6.70 euro dacht ik.
De pakjes worden verzonden in een bubbel/schuim enveloppe!
Ruilen kan tegen andere blu-ray's!
Als we ruilen hoop ik dat het goed gaat, want dan is het de eerste keer voor mij

happy bieden! (;

