Archief - [TK/TR] Sony Ericsson W950i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Deze gsm is een paar maanden oud. Ik zou hem graag willen ruilen tegen iets anders. Liefst een gsm met een degelijke camera. Dit is dan ook de reden waarom ik hem wegdoe. Mijn voorkeur gaat naar een k800i, of iets in die aard.

De gsm is aangekocht in de phonehouse in Leuven. De factuur, kabels, boekjes, doos, oortjes, zakje is allemaal aanwezig.

Het scherm van de gsm is in perfecte staat aangezien hij altijd in het bijhorend zakje heeft gezeten en nooit samen met sleutels en dergelijke voorwerpen in men zak heeft gestoken.

Foto's volgen morgen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
is plezierig gsm'etje ... Heb hem ook en kunnen tot 2000~3000 sms berichten op eer dat sms geheugen vol zit.. En daarbovenop nog is 4 Gb liedjes etc .. En touch screen is ook nice ...
Zeker aanraderke .. hebt gij toevallig zo geen extra stylus meer want ben de mijne kwijt? :P

KoeKaTsJoE

Legacy Member
idd, gsm staat bomvol muziek momenteel. 4gig is natuurlijk niet niks. Kheb geen extra stylus nee :d

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Bod genoteerd aangezien ik geen minimumprijs heb opgegeven, maar het is te weinig. Ik ga de gsm morgen op 2dehands enzo zetten en eens zien wat ze daar bieden. Men voorkeur gaat wel naar een ruil

Prime-Omega

Legacy Member
€100 afgehaald in Aarschot indien in goede staat. :)

XYRIS

Legacy Member
[HBV]-=XortioN=-;9481067 zei:
is plezierig gsm'etje ... Heb hem ook en kunnen tot 2000~3000 sms berichten op eer dat sms geheugen vol zit.. En daarbovenop nog is 4 Gb liedjes etc .. En touch screen is ook nice ...
Zeker aanraderke .. hebt gij toevallig zo geen extra stylus meer want ben de mijne kwijt? :P

http://www.smartphoneshop.be/product/36310/34310/3385/sony-ericsson-isp-30-stylus-pack.html

€24 voor 3. 1 houden en 2 doorverkopen of gewoon eens rondvragen of nog
mensen het nodig hebben :-)

Bij mij is da origineel zakje kapot. Die buitenste stoflaag is gans losgekomen door altijd in en uit broekzak te nemen en dus het "schuren" met broekzak

inspiratieloos

Legacy Member
XYRIS zei:
http://www.smartphoneshop.be/product/36310/34310/3385/sony-ericsson-isp-30-stylus-pack.html

€24 voor 3. 1 houden en 2 doorverkopen of gewoon eens rondvragen of nog
mensen het nodig hebben :-)

Bij mij is da origineel zakje kapot. Die buitenste stoflaag is gans losgekomen door altijd in en uit broekzak te nemen en dus het "schuren" met broekzak

lol 24 euro :p heb er net 3 besteld via ebay voor 6 euro incl verzending ;)
net dezelfde in sony dooske verpakt :p
heb hem al een pm gestuurd, voor 2 euro excl moogt hij eentje hebben :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan