KoeKaTsJoE
Legacy Member
Deze gsm is een paar maanden oud. Ik zou hem graag willen ruilen tegen iets anders. Liefst een gsm met een degelijke camera. Dit is dan ook de reden waarom ik hem wegdoe. Mijn voorkeur gaat naar een k800i, of iets in die aard.
De gsm is aangekocht in de phonehouse in Leuven. De factuur, kabels, boekjes, doos, oortjes, zakje is allemaal aanwezig.
Het scherm van de gsm is in perfecte staat aangezien hij altijd in het bijhorend zakje heeft gezeten en nooit samen met sleutels en dergelijke voorwerpen in men zak heeft gestoken.
Foto's volgen morgen.
De gsm is aangekocht in de phonehouse in Leuven. De factuur, kabels, boekjes, doos, oortjes, zakje is allemaal aanwezig.
Het scherm van de gsm is in perfecte staat aangezien hij altijd in het bijhorend zakje heeft gezeten en nooit samen met sleutels en dergelijke voorwerpen in men zak heeft gestoken.
Foto's volgen morgen.



Tiens Kasper, was deze gsm niet uber lelijk en had jij mij die niet afgeraden te kope