Sonina
Legacy Member
Verkoop dus mijn SE W960i, omdat'k eens iets anders wil. 
Toestel is in redelijk goede staat, en heeft nog garantie.
Deze gsm heeft wifi, bleutooth, touchscherm + 'normaal ' klavier. + 8gb intern geheugen + umts + goede 3MP cam + extra cam voor videotelefonie + ...
Komt met zakje, oortjes, doos met factuurtje, 2 pennetjes etc..
Minimumprijs is 170 euro, meeneemprijs is 200 euro.
Kan evt ook geruild worden tegen iets van gelijke waarde en kwaliteit ( spreek dus niet over een cookie ofzo ).
Link van SE.
Vanavond of morgen zullen fotos volgen.

Toestel is in redelijk goede staat, en heeft nog garantie.
Deze gsm heeft wifi, bleutooth, touchscherm + 'normaal ' klavier. + 8gb intern geheugen + umts + goede 3MP cam + extra cam voor videotelefonie + ...
Komt met zakje, oortjes, doos met factuurtje, 2 pennetjes etc..
Minimumprijs is 170 euro, meeneemprijs is 200 euro.
Kan evt ook geruild worden tegen iets van gelijke waarde en kwaliteit ( spreek dus niet over een cookie ofzo ).
Link van SE.
Vanavond of morgen zullen fotos volgen.
