TheClown
Legacy Member
Hallo,
Bij deze doe ik mjin n97 van de hand omdat ik graag eens wat anders wil testen, toestel is 2 maanden oud (dus nog 22 maand garantie) en verkeert in nieuwstaat. Ik wil hem ruilen vs een htc hd2 of iphone 3gs, of anders verkopen.
Min prijs is 380 euro. Bieden maar!
Edit: het is de zwarte versie
Edit : pics http://www.users.telenet.be/aureliewerk
Bij deze doe ik mjin n97 van de hand omdat ik graag eens wat anders wil testen, toestel is 2 maanden oud (dus nog 22 maand garantie) en verkeert in nieuwstaat. Ik wil hem ruilen vs een htc hd2 of iphone 3gs, of anders verkopen.
Min prijs is 380 euro. Bieden maar!
Edit: het is de zwarte versie
Edit : pics http://www.users.telenet.be/aureliewerk
