Spectre
Legacy Member
Ik zou graag deze gsm verkopen of ruilen tegen een andere gsm. Gsm heeft een klein krasje naast het buitenste scherm. GSM heeft nog anderhalf jaar garantie bij Photohall Gent. Echt prachtige gsm maar ik ben veel te bang om hem in mijn zak te steken en dat er krassen op zouden komen.
Grtz
Grtz

Zal wel wat met de ouderdom te maken hebben