Archief - TK/TR Mitac Mio a701 GSM/PDA/GPS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fishie

Legacy Member
Zalig toestel maar heb beslist dat het een beetje overkillvoor mij is en dat ik toch liever UMTS heb(voor in Japan waar alleen UMTS/3G gebruikt word, de GPS is al helemaal overkill aangezien ik niet eens een rijbewijs heb).

Het gaat dus om dit toestel: http://www.mio-tech.be/en/gps-navigation-device-Mio-A701-overview.htm

Met als extras een volledige car kit en een 1 gig officiele mio SD-Kaart met alle wegen van heel West Europa EN een deftige wereldkaart(de GPS kan ook in vliegtuigen en te voet gebruikt worden zodat je kan zien waar je wandelt, naar toe carpooled(in mijn geval, hahahaha) of waar je heen vliegt met het vliegtuig, GPS mag gebruikt worden in vliegtuigen dezer dagen btw).

Huidige winkelwaarde van dit pakket ligt rond de 550Euro.

Edit: toestel is van eind Mei 2006 en factuur word meegeleverd.

Mag weg voor minimum 300 met direkte meeneem op 350.
Mag ook geruild worden mits opleg(afhankelijk van het verschil in waarde) met een toestel met UMTS.

Ik ben ook steeds op zoek naar PDA`s en andere tech gadgets dus laat het bieden beginnen.

vinteg

Legacy Member
mmm.
ik heb in ruil een V630i (umts)
nokia N70(umts) (gebruikte staat)
en een acer pda met ingebouwde GPS (deze is al wel in sjeus gebruikte staat maar werkt nog perfect)
tis maar een voorstel. wil evetueel ook nog wat opleg geven :)

Fishie

Legacy Member
vinteg zei:
mmm.
ik heb in ruil een V630i (umts)
nokia N70(umts) (gebruikte staat)
en een acer pda met ingebouwde GPS (deze is al wel in sjeus gebruikte staat maar werkt nog perfect)
tis maar een voorstel. wil evetueel ook nog wat opleg geven :)

Welke Acer PDA en zit er een geheugenkaart bij de V630i?
Hoe gebruikt is de N70?

vinteg

Legacy Member
acer N30 (of wast 35? nuja een van de twee is me GPS de ander zonder)
bij de V630i zit een 256MB geheugenkaart (MS micro)
de N70 mist vooral op de fotocamera klep wat verf en ook onderaan van het kaderke is der wa verf af
voegt me desnoods strak ff toe op msn dan zalk wa foto's doorsturen

vinteg

Legacy Member
zeker? kzie niets? nuja kzal te foto's straks trekken en desnoods ff op inet plaatsen :)

Fishie

Legacy Member
vinteg zei:
zeker? kzie niets? nuja kzal te foto's straks trekken en desnoods ff op inet plaatsen :)

Het lukt niet via uw profiel, ik heb je een PM gestuurd met mijn MSN op

-=Apollo=-

Legacy Member
Ik heb een Qtek 1010 staan, met SD van 1Gb en alle toebehoren!!
Is dus ook GSM en PDA en GPS mits externe GPS-antenne!

Laat maar weten indien je geïnteresseerd bent!

Fishie

Legacy Member
Geruild met Vinteg, moet nog geld ontvangen van hem(overgeschreven) maar mag dicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan