Archief - [TK/TR] iPod Video 30 GB (White)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kunlun

Legacy Member
Verkoop mijn ondertussen 2jaar(?) oude iPod Video 1e gen.
Komt samen met een (fluo)-groene Evo Skin.
Indien er interresse is kan ik dit ook samen met het docking station verkopen en lader.

Wil ook ruilen tegen een iPod Nano 1e of 2e gen.


Richtprijs: Bieden maar
Kan afgehaald worden in Boom / Antwerpen of verzonden worden op kosten en risico van de koper.

Kunlun

Legacy Member
Vergeten dat het eventueel + opleg is :)

Bedankt voor de opmerking

robbeke

Legacy Member
wat is de richtprijs?
eventueel ook rulen tegen andere dingen dan een nano?

Kunlun

Legacy Member
Heb ni echt een gedacht van de prijs om eerlijk te zijn, maar ik zoek gewoon een Nano omdat ik die rond mn nek kan hangen :p

Momenteel niets anders om tegen te ruilen :) Dus ofwel nano ofwel euro's :)

robbeke

Legacy Member
een ipod video nieuw van 80 gig kost 250€
dus ik wil het bieden hier openen op 120€

Kunlun

Legacy Member
Ben bezig met foto's up te loaden ... En ik ben mss niet duidelijk geweest, maar er staat dat het enkel met Skin wordt verkocht, en mits interesseook de docking station en lader (wordt ook steeds apart verkocht in de winkels). Gelieve ook EXCL verz te bieden.

Dus gelieve duidelijk te zijn met het bieden.

Kunlun

Legacy Member
http://i4.photobucket.com/albums/y109/W3iQin/DSCN0832.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y109/W3iQin/DSCN0833.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y109/W3iQin/DSCN0834.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y109/W3iQin/DSCN0835.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y109/W3iQin/DSCN0838.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y109/W3iQin/DSCN0841.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y109/W3iQin/DSCN0842.jpg

Opmerking De krasjes die je ziet zijn onder zo'n hoek genomen dat je ze ziet. Als je op een 'normale' hoek naar de iPod kijkt zijn ze dus niet zichtbaar. Ze zijn ook onder fel licht genomen om toch te laten zien dat er gebruikskrasjes aanwezig zijn, dit om eventuele misverstanden te vermijden.

Kunlun

Legacy Member
OPMERKING: vanaf NU enkel te KOOP aangeboden. Mijn zus heeft namelijk een nieuwe iPod nano voor me meegebracht uit Hong Kong voor mn B-day :)

robbeke

Legacy Member
die docking hoe ziet da der uit?
als dat de moeite is dan wil ik men bod verhogen

ik heb anders ook een xbox te ruil , zo een cristal met 27 originele spelletjes en 3 controllers

Hunterken

Legacy Member
150 voor alles, inclusief verzending
als dit niet goed is, dan focus ik wel op een creative zen vision:m

robbeke

Legacy Member
als ik em voor 150 kom halen?
da komt neer op 120 voor de ipod , 30 voor docking en lader
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan