Starrk
Legacy Member
Ik ben deze smartphone eigenlijk beu en zou ze graag ruilen voor een Nokia E72.
Telefoon werd aangekocht bij smartphoneshop.be (Coolblue) in mei van vorig jaar. De originele doos is er nog, net als de factuur.
(HTC Touch Diamond2 NL - Smartphoneshop.be)
Details over de nog aanwezige garantie: http://www.smartphoneshop.be/vragen/65941/517275.
Daarbij heb ik de Noreve Tradition Leather Case HTC Touch Diamond2 - Smartphoneshop.be gekocht, waardoor de smartphone nog in onberispelijke staat is, naast enkele sporen zoals vingerafdrukken die met een doekje weg te werken zijn. Uiteraard is ook voor deze case nog de originele doos en factuur bijgeleverd.
Voor beide producten zijn nog alle originele toebehoren aanwezig.
Winmobile 6.5 Professional staat er ondertussen ook reeds op (officiële HTC ROM update).
De hoofdreden is omdat ik, wegens geen dataplan, niet optimaal kan profiteren van dergelijk type smartphone. Daarenboven voldoet de agenda niet aan al mijn eisen, en heb ik het eigenlijk niet zo voor touch phones.
De ruil heeft prioriteit, andere ruilvoorstellen (ook mits opleg van mijn kant) mogen gerust gelanceerd worden.
Ik ga momenteel geen prijzen zetten omdat verkoop mij niet kan interesseren. Indien er geen interessante ruilvoorstellen boven water komen kan ik hiervoor open staan, en dan zal ik dus ook een prijs en periode stellen.
Voor afhandeling van een ruil zal in PM uitgebreid ingegaan worden, verkoop evenzeer.
Gelieve de thread proper te houden en met realistische voorstellen op de proppen te komen. Dank u.
Telefoon werd aangekocht bij smartphoneshop.be (Coolblue) in mei van vorig jaar. De originele doos is er nog, net als de factuur.
(HTC Touch Diamond2 NL - Smartphoneshop.be)
Details over de nog aanwezige garantie: http://www.smartphoneshop.be/vragen/65941/517275.
Daarbij heb ik de Noreve Tradition Leather Case HTC Touch Diamond2 - Smartphoneshop.be gekocht, waardoor de smartphone nog in onberispelijke staat is, naast enkele sporen zoals vingerafdrukken die met een doekje weg te werken zijn. Uiteraard is ook voor deze case nog de originele doos en factuur bijgeleverd.
Voor beide producten zijn nog alle originele toebehoren aanwezig.
Winmobile 6.5 Professional staat er ondertussen ook reeds op (officiële HTC ROM update).
De hoofdreden is omdat ik, wegens geen dataplan, niet optimaal kan profiteren van dergelijk type smartphone. Daarenboven voldoet de agenda niet aan al mijn eisen, en heb ik het eigenlijk niet zo voor touch phones.
De ruil heeft prioriteit, andere ruilvoorstellen (ook mits opleg van mijn kant) mogen gerust gelanceerd worden.
Ik ga momenteel geen prijzen zetten omdat verkoop mij niet kan interesseren. Indien er geen interessante ruilvoorstellen boven water komen kan ik hiervoor open staan, en dan zal ik dus ook een prijs en periode stellen.
Voor afhandeling van een ruil zal in PM uitgebreid ingegaan worden, verkoop evenzeer.
Gelieve de thread proper te houden en met realistische voorstellen op de proppen te komen. Dank u.
