Archief - [TK/TR] HTC Touch Diamond 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Starrk

Legacy Member
Ik ben deze smartphone eigenlijk beu en zou ze graag ruilen voor een Nokia E72.

Telefoon werd aangekocht bij smartphoneshop.be (Coolblue) in mei van vorig jaar. De originele doos is er nog, net als de factuur.
(HTC Touch Diamond2 NL - Smartphoneshop.be)

Details over de nog aanwezige garantie: http://www.smartphoneshop.be/vragen/65941/517275.

Daarbij heb ik de Noreve Tradition Leather Case HTC Touch Diamond2 - Smartphoneshop.be gekocht, waardoor de smartphone nog in onberispelijke staat is, naast enkele sporen zoals vingerafdrukken die met een doekje weg te werken zijn. Uiteraard is ook voor deze case nog de originele doos en factuur bijgeleverd.

Voor beide producten zijn nog alle originele toebehoren aanwezig.

Winmobile 6.5 Professional staat er ondertussen ook reeds op (officiële HTC ROM update).

De hoofdreden is omdat ik, wegens geen dataplan, niet optimaal kan profiteren van dergelijk type smartphone. Daarenboven voldoet de agenda niet aan al mijn eisen, en heb ik het eigenlijk niet zo voor touch phones.

De ruil heeft prioriteit, andere ruilvoorstellen (ook mits opleg van mijn kant) mogen gerust gelanceerd worden.
Ik ga momenteel geen prijzen zetten omdat verkoop mij niet kan interesseren. Indien er geen interessante ruilvoorstellen boven water komen kan ik hiervoor open staan, en dan zal ik dus ook een prijs en periode stellen.

Voor afhandeling van een ruil zal in PM uitgebreid ingegaan worden, verkoop evenzeer.

Gelieve de thread proper te houden en met realistische voorstellen op de proppen te komen. Dank u.

Starrk

Legacy Member
Liever niet, heb die onlangs in mijn handen gehad en het is helemaal mijn ding niet.

Starrk

Legacy Member
Bod zou te laag zijn voor de staat waarin hij nog verkeerd en de nieuwprijs van het totale pakket. Momenteel wacht ik nog ruilvoorstellen af. Er zit helemaal geen haast achter.

Starrk

Legacy Member
Een E71 kan mij boeien, maar ik hou toch de voorkeur voor de meer recente E72.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan