Tristan
Legacy Member
Hey,
Ik heb onlangs een HTC Snap gekocht, mijn eerste smartphone.
Blijkbaar is het toch niets voor mij, daarom da'k hem weer verkoop.
Ruilen mag ook, maar de voorkeur voor verkoop.
Het toestel zelf is in perfecte staat, foto's zijn echt overbodig, maar kunnen gemaakt worden moest je daar echt op staan.
Ik heb nog alles, factuur, oortjes, ...
Meeneemprijs: 180€
Verzenden is mogelijk. Er kan ook een kaartje van 8Gb bijgeleverd worden, tegen een meerprijs.
Ook verkoop ik mn ipod touch 8GB, eerste generatie denk ik. ( Geen bluetooth, geen speakers )
Daarvan heb ik nog het doosje en kabeltje, ik kan ook oortjes meegeven ( de niet originele !).
Scherm zelf is nog in uitstekende staat, op de achterkant zijn er de typische krassen.
Softwareversie is nu 3.1x denk ik.
Minimumprijs wacht ik nog mee. Kan natuurlijk ook opgezonden worden
Ik heb onlangs een HTC Snap gekocht, mijn eerste smartphone.
Blijkbaar is het toch niets voor mij, daarom da'k hem weer verkoop.
Ruilen mag ook, maar de voorkeur voor verkoop.
Het toestel zelf is in perfecte staat, foto's zijn echt overbodig, maar kunnen gemaakt worden moest je daar echt op staan.
Ik heb nog alles, factuur, oortjes, ...
Meeneemprijs: 180€
Verzenden is mogelijk. Er kan ook een kaartje van 8Gb bijgeleverd worden, tegen een meerprijs.
Ook verkoop ik mn ipod touch 8GB, eerste generatie denk ik. ( Geen bluetooth, geen speakers )
Daarvan heb ik nog het doosje en kabeltje, ik kan ook oortjes meegeven ( de niet originele !).
Scherm zelf is nog in uitstekende staat, op de achterkant zijn er de typische krassen.
Softwareversie is nu 3.1x denk ik.
Minimumprijs wacht ik nog mee. Kan natuurlijk ook opgezonden worden

