Archief - [TK/TR] DVD Films & Series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Antwerpstam

Legacy Member
Aanbod:

Alle DVD films/series hebben NL ondertitels, tenzij anders aangegeven.
Sommige zijn volledig nieuw in de verpakking, de anderen zijn in perfecte staat.

- Animal
- Casino Royale 2-Disc Collector's Edition
- D12 Live in Chicago
- Guilty By Association
- Fear Dot Com
- Hero Wanted
- Mistresses - Seizoen 1
- Monster House (zonder NL ondertitels)
- P-Magazine's Steamy XL
- Pimp My Ride - Het Complete 1ste Seizoen
- Punk'd - Het Complete 1ste Seizoen
- Punk'd - Het Complete 2de Seizoen
- S.O.S. Piet
- Saw "Tin Case S.E."
- Saw II "S.E. met kartonnen sleeve"
- Saw IV
- Sugababes - Overloaded
- The Chronicles Of Narnia 1
- The Day The Earth Stood Still
- The Whole Ten Yards
- The Slim Shady Show (zonder NL ondertitels)
- Wanted
- Who's Your Daddy

Foto's:

Imageshack - img4137n
Imageshack - img4139e

Prijs:

- Variërende prijzen, bieden is de boodschap.

Afhandeling:

- Afhalen na afspraak via PM.
- Verzenden per post aan €2 (max. 2 stuks per pakket).


P.S.
: staat ook te koop aangeboden op andere sites.

Leopold1964

Legacy Member
Heb interesse in S.O.S Piet.
Welk deel is dit?
Wat wil je ervoor?

Antwerpstam

Legacy Member
Leopold1964 zei:
Heb interesse in S.O.S Piet.
Welk deel is dit?
Wat wil je ervoor?

Dit is het eerste deel.
voor €5 incl. verzending is ie voor jou ;)

Leopold1964

Legacy Member
Antwerpstam zei:
Dit is het eerste deel.
voor €5 incl. verzending is ie voor jou ;)

eigenlijk heb ik interesse in deze dingen:

- Pimp My Ride - Het Complete 1ste Seizoen
- Punk'd - Het Complete 1ste Seizoen
- Punk'd - Het Complete 2de Seizoen
- S.O.S. Piet

wil er niet veel voor geven :)
wat wil je ervoor? mvg!

Antwerpstam

Legacy Member
Leopold1964 zei:
eigenlijk heb ik interesse in deze dingen:

- Pimp My Ride - Het Complete 1ste Seizoen
- Punk'd - Het Complete 1ste Seizoen
- Punk'd - Het Complete 2de Seizoen
- S.O.S. Piet

wil er niet veel voor geven :)
wat wil je ervoor? mvg!

zeg maar wat je ervoor wil geven dan hé.

StannY

Legacy Member
mijn vraag was blijkbaar niet duidelijk :) hoeveel moet je incl hebben voor wanted?

Antwerpstam

Legacy Member
StannY zei:
mijn vraag was blijkbaar niet duidelijk :) hoeveel moet je incl hebben voor wanted?

Inderdaad, de verzendkost staat in mijn beginthread.
Komt dus op €5 incl. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan