Uloga
Legacy Member
Hallo,
Bij deze zou ik graag mijn Blackberry Bold verkopen, ik heb hem een paar EDIT: MAANDEN
geleden 2e hands aangekocht, en ben vergeten hoe oud die was, ik geloof dat hij nu bijna een jaartje oud is. Heb wel geen garantie meer. Het betreft hier een QWERTY model en kan op alle netwerken gebruikt worden.
wordt geleverd met voeding en rubberen beschermhoes (heeft hier altijd ingezeten, toch is het silver wat afgegaan op de voorkant)
Ik zou deze graag ruilen tegen een Nokia E72
Deze is ook te koop, met als minimum €200, doe geen moeite om lager te bieden, ik hou hem dan wel.
Versturen is mogelijk op kosten en risico van de koper/trader.
Foto's
http://i44.tinypic.com/o6jl7s.jpg
http://i41.tinypic.com/1zcicdg.jpg
http://i42.tinypic.com/bimf0z.jpg
http://i41.tinypic.com/4hpett.jpg
Bij deze zou ik graag mijn Blackberry Bold verkopen, ik heb hem een paar EDIT: MAANDEN
geleden 2e hands aangekocht, en ben vergeten hoe oud die was, ik geloof dat hij nu bijna een jaartje oud is. Heb wel geen garantie meer. Het betreft hier een QWERTY model en kan op alle netwerken gebruikt worden.wordt geleverd met voeding en rubberen beschermhoes (heeft hier altijd ingezeten, toch is het silver wat afgegaan op de voorkant)
Ik zou deze graag ruilen tegen een Nokia E72
Deze is ook te koop, met als minimum €200, doe geen moeite om lager te bieden, ik hou hem dan wel.
Versturen is mogelijk op kosten en risico van de koper/trader.
Foto's
http://i44.tinypic.com/o6jl7s.jpg
http://i41.tinypic.com/1zcicdg.jpg
http://i42.tinypic.com/bimf0z.jpg
http://i41.tinypic.com/4hpett.jpg
