Archief - [TK/TR] 7" VGA Touchscreen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bLaZeR

Legacy Member
Lang geleden eens gekocht om er een carputer van te willen maken maar afgestapt van het plan...
Doos en factuur heb ik niet meer maar alles zit er nog bij kwa kabels.
Geen afstandsbediending of ir. aansluitbaar op vga en composiet.

tis deze link: http://www.digitalww.com/store/prodimages/TM710VGTsml.gif

Startprijs: 150€
Meeneem: 200€

Eventueel te ruil tegen ietwat deftige laptop van ongeveer zelfde waarde :)

eapresley2

Legacy Member
omdat er waarschijnlij geen garantie meer op is alvast een startbod van 100 €

Senti

Legacy Member
P-III 500
werkt nog goed, adapter, tas eventueel, ...
HD is 10 gig dacht ik ..
256 mb ram etc ..

eventueel een 2de defecte voor stukken als je wilt ..

laatmaarweten...grtn

BloodSeaker

Legacy Member
Kun je eens typenummer of iets geven? Zou eens resolutie en alles willen nakijken

bLaZeR

Legacy Member
http://www.lilliputweb.net/ts619.html

@Senti: iets zwaarder toch maar toch bedankt :)
@eapresley: genoteerd maar wat te laag

Hier kan je wat meer specs zien + het is geen lilliput meer een kloon maar het heeft ongeveer wel zelfde specs:)

mvg

Bl@z3R

BloodSeaker

Legacy Member
Zijn het ook effectief dezelfde specs, want met ongeveer koop je niks natuurlijk.

Ik ben eigenlijk aan het denken om zo een schermpje te gebruiken als sidescreen op men pc. Voor men winamp en andere kleine toolbox schermpjes op te plaatsen :)

bLaZeR

Legacy Member
Het zijn dezelfde specs ik ben er 99% van overtuigt dat hetzelfde specs zijn + een kloon kan wat afwijken van een origineel :)

ik heb al zitten zoeken op serienummer maar ik kom leeg terug!
Vanachter op het schermpje ziek ik 7"VGA & Monitor
Widescreen TFT LCD PAL NTSC

Serienummer: 12619L0400

Indien meer info gewenst of foto/filmpje kan ik voor zorgen, eventueel sluit ik hem eventjes aan op me pc zodat je hem in werking ziet?

TIIMM

Legacy Member
Kheb hier ook nog een Compaq armada E500

1ghz versie
256 ram
30gb
15"
Usb poort defect, maar kan pcmia kaart gestoken worden

bLaZeR

Legacy Member
Timmeke154 zei:
Kheb hier ook nog een Compaq armada E500

1ghz versie
256 ram
30gb
15"
Usb poort defect, maar kan pcmia kaart gestoken worden


hoe defect is die usb?
En ik ging eventueel een pcmcia wireless nic in steken:)
Je hebt voorlopig de voorkeur. Laptop dient om iemand blij te maken.

Afsluitingsdatum word morgenavond want het moet snel weg!

bartvds

Legacy Member
okido,

ben zelf ook van kortrijk,
dus afhandeling kan rap gaan

ik zit wel maar af en toe op het forum, dus kan het zijn dat ik laat reageer

greetz

bLaZeR

Legacy Member
Ik en timmeke hebben een deal dus mag dit dicht. :)
En aangezien ik dit sneller nodig heb dan verwacht!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan