Archief - TK/TR 6 nieuwe blu-ray`s

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Coolrunner

Legacy Member
volgende films zijn beschikbaar :

The Proposal .................... foto 1 + foto 2
Bedtime Stories ................ foto 1 + foto 2
Pinocchio Platinum Edition ... foto 1 + foto 2
Ratatouille ....................... foto 1 + foto 2
Wall-E ............................ foto 1 + foto 2
Monster & Co ................... foto 1 + foto 2

prijzen :

min / meeneem

11€ / 13€
10€ / 12€
16€ / 18€
10€ / 12€
10€ / 12€
10€ / 12€

Eventueel ruilen met volgende Blu-ray`s :

The Warlords : info (nederlands ondertiteld en mandarijns gesproken)
Lord of the rings Trilogie : info
2012 : info

Verkoopregels
  • Afhaling te Zolder (Limburg).
  • Bieden exclusief verzending.
  • Boden via PM worden genegeerd.
  • Vragen zijn altijd welkom; hetzij via een post, hetzij via een PM.
  • Deze items zijn onmiddellijk beschikbaar.
  • Offtopics worden niet getolereerd en deze worden onmiddelijk gemeld bij de Moderators
  • Verkoop sluit af 48 uur na het laatste bod vanaf dat de minimumprijs bereikt is of wanneer ik tevreden ben met een eventueel bod
  • Commentaar over de prijs kan als ie gefundeerd is en enkel als je het kan bewijzen met link (enkel vergelijken met Belgische prijzen aub)

Coolrunner

Legacy Member
Digishine zei:
verstuurt ge het ook?

indien ja
The Proposal 11 euro

ik verstuur inderdaad

als dit 11€ excl verzending is dan sluit ik deze ook af op woensdag 00h00

Coolrunner

Legacy Member
Catscratch zei:
Indien The Proposal NL subs heeft 13 EUR excl.

Hebben allemaal NL ondertiteling, vergeten te vermelden :$

Bij deze meeneemprijs, pm is onderweg

Catscratch

Legacy Member
Coolrunner zei:
Hebben allemaal NL ondertiteling, vergeten te vermelden :$

Bij deze meeneemprijs, pm is onderweg

Uw foto's zijn duidelijk, maar deze ochtend lag uw hosting er blijkbaar uit. ;)

MuSSo

Legacy Member
ik heb The Warlords (nl subs)

wat heb je er tegenover te bieden of wat heb je nog over ??

Eventueel interesse in overname ?

Coolrunner

Legacy Member
Astro zei:
mine! kan je pm sturen voor afhandeling?

pm gestuurd voor afhandeling

MuSSo zei:
ik heb The Warlords (nl subs)

wat heb je er tegenover te bieden of wat heb je nog over ??

Eventueel interesse in overname ?

momenteel nog beschikbaar : Bedtime Stories, Pinocchio en nog confessions of a shopaholic

is uw verise mandarijns gesproken ????

MuSSo

Legacy Member
ja is mandarijns gesproken (staat op de coverbox)

in je films geen interesse die je nog over hebt ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan