Sk!tZo
Legacy Member
te koop Sony Ericsson W380i. Deze is nog in goede staat, alles werkt perfect
komt samen met originele lader + usb kabel + 512mb microsd
gaat weg wegens zin in iets nieuws
kost nieuw +/- 160€
Minimum 75€ Meeneem 100€
http://www.ebazar.com.np/ad_pict/w380i192.jpg
komt samen met originele lader + usb kabel + 512mb microsd
gaat weg wegens zin in iets nieuws
kost nieuw +/- 160€
Minimum 75€ Meeneem 100€
http://www.ebazar.com.np/ad_pict/w380i192.jpg