PrinCessjuh
Legacy Member
Ik doe mijn samsung weg omdat ik recent een nieuwe gekocht heb.
Aangezien de actie nimeer is dat ge de oude kunt afleveren wil ik hem graag verkopen.
De gsm is nu reeds twee jaar oud, hij heeft wel vanachter krassen
maar werkt voor de rest nog goed.
Heb er maar een keer problemen mee gehad, voor de rest altijd goed gewerkt.
als je interesse hebt laat me dan zeker iets weten.
Momenteel heb ik geen vaste prijs voor de gsm.
Er mag altijd geboden worden
Aangezien de actie nimeer is dat ge de oude kunt afleveren wil ik hem graag verkopen.
De gsm is nu reeds twee jaar oud, hij heeft wel vanachter krassen
maar werkt voor de rest nog goed.
Heb er maar een keer problemen mee gehad, voor de rest altijd goed gewerkt.
als je interesse hebt laat me dan zeker iets weten.
Momenteel heb ik geen vaste prijs voor de gsm.
Er mag altijd geboden worden