Archief - [TK][LCD TV] Samsung LE26R81B

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Azurak

Legacy Member
Beste,

Ik zou graag mijn toch wel mooie Samsung LCD tv weg willen doen wegens aanschaf van een grotere LCD tv. Hij heeft niet erg veel aan gestaan aangezien ik een gamer ben (samen met mijn vriendin speel ik wow), dus film avonden of dagen zitten er niet in. Heeft hier altijd op een dolby seround aangesloten gezeten dus de boxen zullen misschien nog nieuw ruiken als je deze gebruikt.

Geen beschadigingen zelfs de afstandsbediening is nog... bijna ongebruikt =)

Foto's
TV van zijaanzicht L
TV van zijaanzicht R
TV van vooraanzicht
Afstandsbediening

Samsung LE26R81B specificaties

• Video
- Zichtbare beelddiagonaal 26 inch
- HD-Ready 720p
- Verborgen luidsprekers
- HDMI Versie (1.2/1.3) 1,2
- Resolutie (horizontaal x verticaal) 1366 x 768
- Luminantie 450 Cd/m²
- Dynamisch Contrast 5000:1
- Response tijd 8ms
- Kijkhoek (horizontaal x verticaal) 170°/170°
- Color Gamut (PAL) 100%
- Wide Color Enhancer
- DNIe™

• Audio
- Uitgangsvermogen 5W X 2
- Stereo A2/NiCAM
- Surround SRS Trusurround
- Sleep Timer
- Clock & On/Off timer
- Still Picture
- Teletekst(TTXT) 1.000 TXT
- Auto Channel Search
- Picture - in - Picture: 1 Tuner
- Auto Power Off
- OSD language EU 21EA
- Auto Volume Leveller
- Game Mode
- Power: Free Volt

• Aansluitingen zijkant
- Koptelefoon 1
- S-video-ingang 1

• Aansluitingen achterkant
- HDMI: 2
- RF Input / PC Input (D-sub): 1/1
- Scart / Component (Y/Pb/Pr): 2/1
- PC Input (D-sub) 1
- Audio Out, L/R 1
- RS232C (for service only) 1

• Fysieke eigenschappen
- Energieverbruik (maximaal) 120W
- Energieverbruik (Stand by) minder dan 1W
- Afmetingen met voet (b x d x h) 666 x 216 x 506 mm
- Afmetingen zonder voet (b x d x h) 666 x 85 x 461 mm
- Verpakking (B X H X D) 766 x 181 x 650
- Gewicht met voet 9,7 kg
- Gewicht zonder voet 8,3 kg
- Muurbevestiging: VESA 200 x 100
- Afstandbediening TM86 met AAA batterijen
- Black, Transparent deco, Center circle

Dit was toen ik hem kocht de top of the bill van die tijd, vergelijken met hedendaagse prul van 100 euro is dan ook niet aangeraden. Aanschafprijs was dan ook 699.95 €, factuur meegeleverd.

Aangekocht op 22-09-2007 dus normaal nog 1 jaar fabrieksgarantie.



Bieden vanaf 150 euro
Meeneem 250 euro

Weet niet zeker of de doos nog altijd op zolder light bij mijn ouders dit zou ik moeten checken.

Af te halen elke dag te Hasselt

Azurak

Legacy Member
Thammels zei:
Normaal toch maar 2 jaar garantie :s ?

Meen mij te herinneren dat 3j op de doos stond. Mijn excuses als het niet zo is. Zal dit dan ook nakijken / checken bij Samsung / Europeese wetgeving.

Rorschach

Legacy Member
Volgens de europese wetgeving geldt een minimale garantieperiode van 2 jaar op alle elektrische toestellen. Samsung kan natuurlijk zelf kiezen om hier nog een jaar bij te doen dus 3j is perfect mogelijk, alleen weinig gebruikelijk.

Azurak

Legacy Member
Ik denk persoonlijk dat het 2 jaar is, maar, eu regels zijn anders.
Maar zoals in elke winkel zullen ze hier niet meteen gehoor aan geven. Nu de factuur is voorhanden toestel is in ongerepte staat zoals op de foto's aangegeven.

vanic

Legacy Member
spilliespeedy zei:
vanic op die link zie ik wel bij LCD TV 2 jaar

ik plaats er dan ook bij LCD monitoren ( dus wat naar beneden scrollen op de link ;) )
en dan ook nog eens verder dat het dus afhangt of het scherm onder TV of IT valt voor de garantie bij Samsung

Azurak zei:
Meen mij te herinneren dat 3j op de doos stond.

dus het zou kunnen dat de verkoper wel effectief 3 jaar zag op de doos

Azurak

Legacy Member
Beste, Heb hem ook te koop gezet in vriendenkring zal laten weten wanneer daar ook interesse is.

Doos heb ik helaas niet, mijn paps heeft die laatst weg geruimd met een opruiming spree.

EDIT:// Staat nu ook op Kapaza

Azurak

Legacy Member
Bod van 200 euro uit vriendenkring.

Blijft tot deze week vrijdag open.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan